Instagram, jedna od najpopularnijih društvenih mreža, trenutno testira inovativnu funkciju pod nazivom “flipside”. Ova funkcionalnost omogućava korisnicima stvaranje sekundarnog profila bez potrebe za otvaranjem drugog računa, čime se unapređuje privatnost i personalizacija iskustva na platformi.
Iako je još uvijek neizvjesno hoće li “flipside” dobiti zeleno svjetlo, nudi zanimljivu perspektivu koja podsjeća na nedavno uvedenu funkciju “Bliski prijatelji”.
Adam Mosseri, direktor Instagrama, nije potpuno siguran u korisnost “flipside” funkcije, s obzirom na već dostupne funkcionalnosti unutar aplikacije.
Ipak, ova eksperimentalna funkcija nudi novi pristup stvaranju sekundarnih profila, posebno namijenjenih bliskim prijateljima i odabranim kontaktima. Proučimo dublje kako “flipside” funkcionira i kakve prednosti može donijeti korisnicima.
U suštini, “flipside” omogućuje korisnicima Instagrama da stvore sekundarni profil čiji sadržaj može vidjeti samo odabrani krug prijatelja. Ova funkcija se može usporediti s “Bliskim prijateljima”, koja je već prisutna na platformi.
Međutim, ključna razlika je u načinu stvaranja ovog sekundarnog profila. Dok je “Bliski prijatelji” povezan s glavnim računom, “flipside” omogućuje korisnicima da kreiraju potpuno odvojeni profil bez potrebe za stvaranjem dodatnog Instagram računa.
Iako ova inovacija donosi dodatnu razinu privatnosti, korisnici će i dalje morati upravljati s dva odvojena računa. Sadržaj koji se dijeli na “flipside” profilu neće biti vidljiv na glavnom računu, pružajući korisnicima potpunu kontrolu nad informacijama koje dijele s odabranim grupama ljudi. Ova segregacija sadržaja može biti korisna za one koji žele zadržati određene aspekte svog života privatnima.
Pitanje koje se sada postavlja je kako će korisnici reagirati na ovu novu funkciju. Iako pruža dodatnu privatnost, mala su očekivanja da će većina korisnika željeti nešto što već postoji pod drugim imenom.
Moguće je da će Instagram morati dodati dodatne funkcionalnosti “naličju” kako bi funkciju učinio privlačnijom široj publici. To bi moglo uključivati dodatne opcije postavki privatnosti, mogućnost dijeljenja određenih vrsta sadržaja samo na “flipside” profilu ili integraciju s drugim društvenim mrežama.
Istovremeno, “flipside” predstavlja korak prema personalizaciji iskustva korisnika na Instagramu. Omogućujući im da stvaraju specifične profile za određene grupe ljudi, platforma se prilagođava raznolikim potrebama korisnika.
Ovo može biti posebno atraktivno za one koji žele održati jasnu razdjelu između privatnog i javnog života, pružajući im veću slobodu i kontrolu nad onim što dijele.
Uprkos nesigurnosti oko uspjeha “flipside” funkcije, Instagram pokazuje predanost inovacijama i evoluciji svoje platforme. Kroz testiranje novih ideja, platforma može bolje razumjeti potrebe svojih korisnika i prilagoditi se dinamičnom svijetu društvenih medija. Krajnji rezultat može biti poboljšano iskustvo korisnika, s većom fleksibilnošću i personalizacijom na samom vrhu prioriteta.
U zaključku, “flipside” funkcija predstavlja intrigantan eksperiment na Instagramu, pokušavajući unaprijediti privatnost i prilagoditi se potrebama korisnika.
Iako ostaje vidjeti kako će se korisnici odazvati, ova inovacija svakako otvara vrata različitim mogućnostima za daljnje poboljšanje društvenog iskustva na ovoj popularnoj platformi.