objavljeni podaci

Instagram zarađuje više novca od oglašavanja nego YouTube

U procesu pokušaja da odbaci optužbe za monopol, kompanija Meta je otkrila detalje o tome koliko je prihoda od oglašavanja ostvarila društvena mreža Instagram u proteklih nekoliko godina.

Tokom 2021. godine, prihod Instagrama od oglašavanja iznosio je 32,4 milijarde dolara, što je više čak i u odnosu na videoservis YouTube, koji je ostvario 28,8 milijardi dolara iste godine.

Business Insider je ranije istakao prednost koju Instagram ima nad YouTubeom te je napomenuo da YouTube daje 55 posto od svakog dolara koji zaradi od oglašavanja vlasnicima sadržaja koji uploaduju klipove, dok Instagram izdvaja mnogo manje.

Razlika je očigledna i ako se pogleda još dalje. Godine 2020. i 2019. Meta navodi prihod Instagrama u iznosu od 22 i 17,9 milijardi dolara, dok je prihod od oglasa na YouTubeu iznosio 19,7 i 15,1 milijardu dolara za iste godine.

Bloomberg navodi da brojke prikazuju da je udio Metinog prihoda koji dolazi od Instagrama porastao sa 26 posto u 2020. godini na gotovo 30 posto u prvih šest mjeseci 2022. godine. Brojke iz dokumenata daju bolji uvid u odnosu na Metine kvartalne izvještaje o zaradi, tako da sada postoji mnogo jasnija slika o tome koliko odjel Adama Mosserija znači za Metu.