gaming

Iron Man dolazi na UnReal Enginu 5

Razvojni tim EA Motive potvrdio je kako će za svoj idući projekt koristiti Unreal Engine 5 te da je rad na Iron Manu već započeo.

Nova Iron Man igra, koja je u razvoju kod tvoraca Dead Space prerade, koristit će Unreal Engine 5.

Nije to neka bitna vijest, ali je interesantna jer se čini kako u Electronic Artsu popuštaju pravilo da svi njihovi studiji trebaju koristiti interni Frostbite Engine. Iznimku su do sada davali jedino studiju Respawn Entertainment koji je sam birao s kojim razvojnim alatima će raditi.

Na Frostbiteu se temelje skoro sve aktualne igre Electronic Artsa, od EA Sports FC-a preko Need for Speeda do Dead Spacea. Međutim, taj se engine pokazao učinkovitim za određene vrste igara, dok je drugima, poput RPG naslova, stvarao probleme i ograničenja u proizvodnji.

Osim Electronic Artsovog Iron Mana, Unreal Engine 5 mogao bi koristiti i sljedeći Mass Effect.