morbidna reklama

Javnost zgrožena: Smrtna nesreća princeze Diane osvanula na reklami

Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podijelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariskom tunelu iz 1997. godine gdje je poginula princeza Diana.

"Diana nije izabrala svoju smrt. 2024. godine mi bismo trebali imati mogućnost izbora", opis je ispod reklame koja je zgrozila javnost. Ovo je odmah izazvalo široku osudu, a prijatelji pokojne princeze i političari reklamu su opisali kao "podlu, odvratnu i gnusnu".

Barunica Rosa Moncton, koja je bila princezina bliska prijateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna, bešćutna i oportunistička.

"Diana je bila iskorištavana tokom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorištava njena smrt", izjavila je, prenosi Daily Mail.

Kensingtonska palača izrazila je bijes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korištena njena tragična saobraćajna nesreća.