Dok brojne modne firme u Njemačkoj odlaze u stečaj, neke se odlučuju za rebrendiranje i repozicioniranje kako bi uspjele izvući živu glavu iz krize u modnoj industriji koja je pogodila tu zemlju. Tako se sada brojne poslovnice popularnog francuskog modnog lanca Pimkie pretvaraju u second hand trgovine uslijed velike krize koja je pogodila modnu industriju. Odjeća će se prodavati na kile
Iz sedmice u sedmicu popis modnih firmi u Njemačkoj koje su pokrenule stečajni postupak sve je veći - Peek & Cloppenburg, Hallhuber, Reno, Görtz, Madeleine, Bleed… Kriza u modnoj trgovini počela se nazirati i prije pandemije, a ona je samo zapaprila već tešku situaciju. Neke firme pokušavaju pak preživjeti krizu potpunom promjenom prodajnog koncept – umjesto fast-fashiona, roba na kile.
Nekada su mladi kupci hrlili u trgovine francuskog modnog lanca Pimkie kako bi po pristupačnim cijenama kupili novi odjevni predmet. Tako je 2010. širom Njemačke ovaj modni trgovac imao čak 156 poslovnica, dok ih je sada spao na njih svega 20-ak, piše Wirtschaftswoche. Modna marka je već dugo u krizi, i to ne samo u toj zemlji. Posljednju rundu zatvaranja firma je imala u jeku pandemije, u novembru 2020.
Broj trgovina bi se sada trebao dodatno smanjiti, a u većini onih koje ostaju, Pimkie će, kako stvari stoje, započeti s potpuno novim konceptom prodaje - umjesto brze mode, trgovine će prodavati polovnu odjeću na kile. 'Kilo Shop' naziv je franšiznog formata koji je već pronašao put do prvih poslovnica.
Ideja je jasna. 'Kilo Shop prodaje vintage odjeću za žene i muškarce po kili', piše na njihovoj interetskoj stranici. Polovna odjeća se prvo očisti, razdvaja prema različitim kriterijima te se potom vaga na blagajni, a kilogram odjeće košta 20 eura.