Kultura second hand prodavnica javlja se u 19. stoljeću, kada je započela masovna proizvodnja robe, što je dovelo do pretjeranog kupovanja nove robe, te bacanja stare.
Ta stara roba često je bila u sasvim dobrom stanju, pa je ista tako bila preprodavana, što je dovelo do potrebe za second hand prodavnicama.
Kupovati u second hand prodavnicama ili ne.
Jedna je od prednosti kupovanja second hand odjeće je ušteda novaca. Odjeća je jeftinija je nego u mnogim radnjama, a posebno jeftinija od onih s markiranom robom.
U isto vrijeme, u second hand radnjama često se mogu pronaći očuvani, markirani komadi odjeće po vrlo niskoj cijeni.
Dok je odjeća koja se prodaje u "redovnim" radnjama u trendu, što znači da će velika većina ljudi kupiti isti komad odjeće, odjeća koja se prodaje u second hand prodavnicama je unikatna i rijetko pripada trendovima koji trenutno kruže u modnom svijetu, a i šanse za pronalazak istog komada odjeće su gotovo nepostojeće. S obzirom na to da se u Second hand dućanima najčešće ne prodaje odjeća koja je u trendu, isti ne promoviraju konzumeristički stil života, barem ne u tolikom aspektu koliko to rade fast fashion prodavnice.
Na koncu, kupovati u secon hand radnjama je veoma zabavno. Nikad se ne zna na šta se može naletjeti.