Godinu dana nakon najave stiže i potvrda o startu proizvodnje.
Prije nešto više od godinu dana kompanija Eccentrica Cars je objavila skice i najavila novi projekt – restomod jednog od najpoznatijih Lamborghinijevih modela u historiji. A iza jednostavnog imena Eccentrica V12 krije se novi Diablo, a bit će ponuđeno svega 19 primjeraka.
Prvi primjerak uživo mogu vidjeti posjetitelji automobilske sedmice mode u Montereyu koji se upravo održava. Vanjski izgled usprkos modernim detaljima poput LED dnevnih svjetala itekako podsjeća na Diablo. Čak se i novi dizajn naplataka odlično uklapa u kultnu formu Lamborghinija.
Godinu dana nakon najave stiže i potvrda o startu proizvodnje. Prije nešto više od godinu dana kompanija Eccentrica Cars je objavila skice i najavila novi projekt – restomod jednog od najpoznatijih Lamborghinijevih modela u historiji. A iza jednostavnog imena Eccentrica V12 krije se novi Diablo, a bit će ponuđeno svega 19 primjeraka. Prvi primjerak uživo mogu vidjeti posjetitelji automobilske sedmice mode u Montereyu koji se upravo održava. Vanjski izgled usprkos modernim detaljima poput LED dnevnih svjetala itekako podsjeća na Diablo. Čak se i novi dizajn naplataka odlično uklapa u kultnu formu Lamborghinija. U kabini pak spoj klasike i modernog. Vozač dobiva digitalni kokpit, a usprkos klasičnom dizajnu ubačen je i infotainment. Ono što je dobro jest da je tu i dalje klasična ručica mjenjača. Upravo tako, uz ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa govorimo o idealnoj kombinaciji u koju još ulaze stražnji pogon i V12 motor. Potonji potpisuje Lamborghini. 5.7-litreni dragulj je unaprijeđen, a u maksimumu daje 550 KS i 600 Nm. Tvrtka poručuje kako je motor sada uglađeniji, što možda u ovom slučaju i nije za pohvalu. Unaprijeđeno je i podvozje, dok kočnice nose potpis Bremba. Upravljački sustav se nije mijenjao. Prve isporuke očekuju se tokom ljeta iduće godine, a cijena je oko 1.3 miliona dolara.U kabini pak spoj klasike i modernog. Vozač dobiva digitalni kokpit, a usprkos klasičnom dizajnu ubačen je i infotainment.
Ono što je dobro jest da je tu i dalje klasična ručica mjenjača. Upravo tako, uz ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa govorimo o idealnoj kombinaciji u koju još ulaze stražnji pogon i V12 motor.
Potonji potpisuje Lamborghini. 5.7-litreni dragulj je unaprijeđen, a u maksimumu daje 550 KS i 600 Nm. Tvrtka poručuje kako je motor sada uglađeniji, što možda u ovom slučaju i nije za pohvalu. Unaprijeđeno je i podvozje, dok kočnice nose potpis Bremba. Upravljački sustav se nije mijenjao.
Prve isporuke očekuju se tokom ljeta iduće godine, a cijena je oko 1.3 miliona dolara.