osvježili identitet

Lamborghini ima novi logo. Možete li pronaći razliku?

Lamborghini je još jedan od proizvođača automobila koji je osvježio svoj identitet diskretno ažuriranim logotipom.

Suptilno je izmijenjen amblem sa bikom i to ne samo na digitalnim platformama kompanije, već i na automobilima.

Pretpostavlja se da će nasljednik Huracana i plug-in hibridni Urus biti prvi modeli koji će dobiti ažuriranu značku kasnije ove godine.

Šta se tačno promijenilo? Pa, ne mnogo. Font slova u natpisu "Lamborghini" je sada nešto širi nego ranije, dok je bik više stilizovan.

Crna i bijela ostaju primarne boje simbolišući jasan identitet brenda, objašnjava Lamborghini, dok žuta i nova zlatna nijansa služe kao akcentne boje.

Zanimljivo je da italijanski proizvođač supersportskih automobila također namjerava da koristi legendarnog bika bez štita u pozadini, ali to će se dogoditi samo na njegovoj veb stranici, društvenim mrežama..., prenosi B92.