Hilux Hybrid 48V fokusira se na efikasnost bez ugrožavanja performansi. Provjereni 2,8-litarski dizel motor sa 204 KS podržan je elektromotorom od 16 KS koji isporučuje dodatnih 65 Nm obrtnog momenta. Rezultat: nevjerovatnih 500 Nm okretnog momenta od dizela i istovremeno smanjena potrošnja. Zahvaljujući električnoj podršci, hibrid se može koristiti i sa HVO100 dizelom.
Po prvi put se koristi novi Multi-Terrain Select sistem koji koristi različite načine vožnje kako bi osigurao optimalno prianjanje na bilo kojoj podlozi. Sa dubinom od 700 mm, hibrid ostaje pravi stručnjak za terensku vožnju. Moderan paket pomoći koji uključuje prilagodljivi tempomat i kokpit sa ekranom osjetljivim na dodir od 8 inča upotpunjuje cjelokupni paket.
Hilux GR Sport II nudi još više performansi, ne samo vizuelno naglašavajući sportski karakter, već i tehnički izvlačeći još više iz off-road klasike. Prilazni ugao je poboljšan sa 29 na 30 stepeni, a klirens je povećan na 323 mm - najbolji uvjeti za zahtjevne terene. Ispod haube je dokazani 2,8-litarski dizel sa 204 KS, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem.
U unutrašnjosti, ekskluzivna oprema s dekorom od karbonskih vlakana i sjedišta od umjetne antilop i kože osiguravaju sportski, elegantan izgled.
Sa ove dvije inovacije, Toyota postavlja standarde i još jednom dokazuje da Hilux ostaje neprevaziđen u smislu svestranosti i robusnosti.