Puni Gas

Mercedes uvodi novi model: Šta sve već znamo o novom kabrioletu i coupeu CLE

Do danas smo vidjeli samo fotografije kabrioleta s krovom od tkanine na uvlačenje, ali čini se kako će tu biti i CLE Coupe

Karoserije kabrioleta i coupea nisu više toliko popularne kao što su bile, a većina proizvođača ih je počela izbacivati iz svojih asortimana. Mercedes, koji ima dugu tradiciju u tom segmentu, umjesto ukidanja varijanti s dvoje vrata sa svojih limuzina C i E-Klase, planira uvesti novi modeli za kojeg se vjeruje da će poslužiti kao neizravna zamjena, piše Jutarnji.

Špijunske fotografije CLE-a uhvaćene su prošle godine na Nürburgringu, s kamufliranim prototipima u regularnim i AMG izvedbama. Do danas smo vidjeli samo te fotografije kabrioleta s krovom od tkanine na uvlačenje, ali čini se kako će tu biti i CLE Coupe s prozorima bez okvira i kosom linijom krova.

Na temelju špijunskih fotografija, Jean Francois-Hubert je stvorio spekulativno renderiranje nadolazećeg CLE kabrioleta sa spuštenim krovom u njegovom najsnažnijem AMG obliku. Unatoč tome što je karoserija potpuno nova, CLE će odmah biti prepoznatljiv kao Mercedes zahvaljujući poznatim stilskim znakovima.

Sprijeda očekujemo masku hladnjaka okruženu otvorima u AMG stilu na braniku, nekoliko električnih kupola na poklopcu motora i LED prednja svjetla koja se protežu prema branicima. Rep će biti evolucija teme koju je nedavno uveo CLS, s kosim prtljažnikom i vodoravno raspoređenim stražnjim svjetlima.

Kao što sugerira prvo slovo njegovog imena, CLE će dijeliti MRA platformu druge generacije s petom generacijom C-klase limuzine/karavan i očekuje se da će se proizvoditi u istoj tvornici u Bremenu u Njemačkoj. Što se tiče dimenzija, očekuje se da će se smjestiti između odlazeće C-Klase Coupe/Cabriolet i E-Klase Coupe/Cabriolet.

Očekuje se da će se serija CLE, uključujući varijante 43 ili 53 i vrhunske 63 AMG, nuditi isključivo s četverocilindričnim motorima spojenim s 9G-Tronic automatskim mjenjačem s devet stepeniprijenosa, prema primjeru C-Klase. Dok će motori sa šest cilindara i V8 nedostajati, performanse četverocilindarskih jedinica i dalje će biti impresivne zahvaljujući električnoj pomoći. Snažnije varijante vjerovatno će sadržavati plug-in hibridne AWD (4Matic) pogonske sklopove koji kombiniraju veliku izlaznu snagu i značajno poboljšanu učinkovitost u odnosu na prethodne modele.

Vodeći AMG CLE 63e 4Matic+ uparit će 2,0-litreni četverocilindrični motor s turbopunjačem s baterijom od 6,1 kWh i stražnjim električnim motorom koji proizvodi do 204 KS (150 kW). Ova postavka će omogućiti preko 600 KS, što ga čini puno snažnijim od BMW-a M4 Competitiona.

Iako nemamo špijunske fotografije kabine, CLE će najvjerovatnije dijeliti veliki dio nadzorne ploče s mehanički povezanom C-klasom, koja je zauzvrat kopirala stil koji je uvela najnovija S-Klasa. To znači da će naslijediti novu postavku zaslona koja kombinira 12,3-inčnu digitalnu ploču instrumenata sa 11,9-inčnim infotainment zaslonom za MBUX infotainment, blago nagnutim prema vozaču. Neki će finiji detalji vjerovatno biti posuđeni iz veće E-klase kako bi se CLE-u dao više premium osjećaj.

Očekuje se da će Mercedes predstaviti CLE krajem ove godine ili početkom sljedeće, nakon čega slijedi sljedeća generacija E-Klase. U prodaju će krenuti tokom prvog tromjesečja 2023. s istim razinama opreme kao C-Klasa, uključujući osnovni Premium koji prelazi na Exclusive i Pinnacle. Iako je prerano pričati o cijenama, očekujemo nešto od 400.000 kuna nadalje.