Priča porodice Muranović isprepletena je s višegodišnjom tradicijom posvećenosti radu s drvetom, koja se prenosi kroz generacije. Dijaz Muranović bio je majstor obrade drveta, čija su djela bila prave umjetničke kreacije. Njegov nasljednik, Edin, nastavio je taj posao, a sada Denis i Ali, Dijazovi unuci, dijele tu istu strast.
"Ručno biramo najkvalitetnije komade drveta i pretvaramo ih u zadivljujuće stolove. Oni su više od pukog namještaja. Rezultat su naše ljubavi prema prirodi, vještine i umjetničke strasti. Svaki sto je unikatan, kreiran s posebnom pažnjom i stručnošću naših majstora", s ponosom ističe Denis.
Nakon nekoliko godina, Diaaz stolovi postali su željeni među kupcima širom Evrope. Danas, mali proizvođači kao što su Muranovići utjelovljuju esenciju bosanskohercegovačkog kvaliteta, trajnosti i zanatskog umijeća, saopćeno je iz USAID-ovog projekta “Diaspora Invest".
"Svaki naš proizvod je odraz Bosne i Hercegovine. Naš cilj je da iz ove zemlje izlaze djela koja će nas činiti prepoznatljivima u svijetu drvnog namještaja. Zato smo postali dijelom USAID projekta 'Diaspora Invest', gdje sarađujemo s mentorima iz dijaspore kako bismo unaprijedili naš pristup i poslovanje", podsjeća Muranović.
Denisova retrospektiva historije kompanije otkriva izazove i brojne preokrete s kojima se suočavala od osnutka 1990. godine.
"Naša početna branša bila je nadogradnja vozila, ali nas je neodoljiva strast prema drvetu vratila korijenima i viziji našeg djeda Dijaza. Naši stolovi nisu tek obični stolovi – oni su sjećanja, priče, dio naše duše. Koristeći isključivo puno drvo, svaki Diaaz stol izrađen je do perfekcije, što je neka naša šansa na međunarodnom tržištu", navodi se.
Kako se nadalje navodi, predanost kupcu je ono što bosanskohercegovačke male proizvođače čini posebnim u globalnoj tržišnoj utakmici.
"Kupac je u srcu svega što radimo. Njihove želje su nam kompas. Želimo da prilikom kupovine osjete sigurnost i da znaju da će dobiti tačno ono što očekuju", precizira Denis.
Optimističan u vezi budućnosti, Denis dodaje kako je namjera širiti se na tržištu Evropske unije.
"Naši stolovi već imaju reputaciju u određenim zemljama, ali želimo da cijela Evropa čuje za Diaaz. Povezivanje s našom dijasporom ključno je za to. Mnogi naši sunarodnjaci žive izvan domovine, a njihovo znanje i podrška su dragocjeni", ističe on.
Diaaz, zajedno s više od 30 drugih kompanija, sada je dijelom mentorskog programa koji spaja domaće proizvođače s ekspertima iz dijaspore.
"Ovo pruža priliku za razmjenu znanja, proširenje na međunarodno tržište i isticanje onog najboljeg što naše firme nude. Sve upućuje na to da uz podršku dijaspore, prenos pravih informacija, kontakata i znanja, domaći proizvodi imaju šansu na međunarodnom tržištu", navodi se u saopćenju USAID-ovog projekta “Diaspora Invest” koji podržava Vlada Sjedinjenih Američkih Država.