historija automobila

Najneobičniji BMW Serije 3: Nikome nije jasno zašto je napravljen

Serija 3 E36 smatra se jednom od najuspješnijih generacija u historiji ovog modela, a među njima postoji i jedan izvanredan dizajnerski koncept.

Osim prve generacije Golfa, koja se komercijalizirala kao Caddy, teško je sjetiti se prerade koja je uspjela da spoji praktičnost i estetsku privlačnost.

BMW Serije 3 generacije E36, pored karavanske i skraćene Compact verzije, imao je još jednu varijantu koja nikada nije bila dostupna za prodaju. Šteta, jer je ova prerada nešto što bi bilo zanimljivo vidjeti na ulicama.

Nije ni čudo, s obzirom na to da dizajn ovog koncepta potpisuje Karmann. Koncept nazvan K2 predstavljen je 1998. godine, u periodu kada je ova kompanija još bila poznata po uspješnim preradama, posebno modela Volkswagena.

Prednji dio automobila gotovo je identičan originalnoj Seriji 3, ali je linija krova povišena, a B stubovi su uklonjeni. Najveće iznenađenje je zadnji dio, gdje se kupeovska linija završava dvodjelnim poklopcem.

Nije poznato da li se zadnje staklo uvlači ispod krova ili se uklanja, dok se donji dio poklopca preklapa kao na klasičnim kamionetima. Pored toga, Karmann je ugradio zadnja svjetla sa verzije Compact.

Što se tiče mehanike, nisu dostupne nikakve informacije. Naravno, mnogi bi rado vidjeli 3.2-litarski motor iz tadašnjeg M3 pod haubom ovog automobila.

Postavlja se pitanje zašto je Karmann odlučio da razvije ovakav koncept.

S obzirom na to da je kompanija bankrotirala početkom 2010. godine, moguće je da nikada nećemo saznati da li je automobil nastao po narudžbini BMW-a ili iz nekog drugog razloga.