Gaming

Nakon što su otpustili 670 ljudi, iz Electronic Artsa se hvale kako će im AI tehnologija donijeti do 20 posto više prihoda

Nije lako kad si Andrew Wilson, voditelj Electronic Artsa, pa moraš otpustiti više od 600 ljudi jer su trošak koji guši priliku za rast prihoda.

Doduše, lakše je kad se već iduće sedmice možeš osloniti na tehnologiju umjetne inteligencije kako bi projicirao svijetlu financijsku budućnost.

Govoreći na konferenciji Morgan Stanley Technology, Media & Telecom, voditelj Electronic Artsa izjavio je kako već sada vidi uštede zahvaljujući AI tehnologiji, a kroz idućih pet godina one će biti još značajnije.

Wilson za primjer navodi izradu virtualnog stadiona u sportskim igrama. Kaže kako je prije za izradu jednog virtualnog stadiona bilo potrebno šest mjeseci rada, dok se to uz AI sada može izvesti u šest sedmica. U budućnosti, kaže Wilson, taj će posao moći biti gotov za šest dana.

Wilson tako predviđa da će u idućih pet godina generativna AI tehnologija razvoj igara učiniti 30% efikasnijim, povećati bazu igrača za najmanje 50% i potrošnju u igrama za 10-20%.

Voditelj Electronic Artsa, dakle, nije pesimist kad je u pitanju primjena AI tehnologije u razvoju igara. Međutim, sami ljudi koji sudjeluju u tom razvoju za sada su većinom skeptični. Nedavna anketa provedena na više od 3000 developera igara pokazala je da ih je 84% zabrinuto zbog (ne)etičnosti primjene AI tehnologije u izradi videoigara. Ista anketa pokazala je kako je relativno mali postotak developera uvjeren da će AI tehnologija pozitivno utjecati na razvoj videoigara (njih 21%), dok najveći dio developera oko primjene AI tehnologije ima podijeljena mišljenja (njih 57%).