CrowdStrike će omogućiti veću fleksibilnost u upravljanju ažuriranjima koja su uzrokovala rušenje miliona Windows sistema.
Firma CrowdStrike, koja je postala glavni krivac za nedavni neuspjeh Windows operativnog sistema, odlučila je promijeniti politiku ažuriranja softvera. Kako ne bi ponovili greške iz prošlosti, kompanija je obećala stvoriti novu proceduru za testiranje sadržaja, uvodeći dodatne faze implementacije softvera i nove provjere njegove pouzdanosti, kao i nove mehanizme za provjeru valjanosti ažuriranja.
CrowdStrike je također zatražio od dva vanjska dobavljača da analiziraju njihov softver Falcon Sensor koji je uzrokovao incident. Osim toga, trebali bi ocijeniti sistem kontrole kvalitete i mehanizam puštanja proizvoda na tržište.
Problemi za CrowdStrike, Microsoft i milione korisnika širom svijeta počeli su 19. jula, nakon izlaska ažuriranja Falcona. Automatski implementirano ažuriranje srušilo je operativne sisteme diljem svijeta. U mnogim su slučajevima administratori sistema morali ručno ponovno pokrenuti računare, uključujući i pribjegavanje neobičnim rješenjima. U firmama s velikom flotom računara oporavak je trajao danima. Ispostavilo se da je uzrok neuspjeha nedovoljno testiranje kvalitete sistema. Promjene su unesene još u februaru ove godine, no revizija je pokazala da su uspješno prošle automatsku validaciju i višestepeno testiranje. Štaviše, problem se nije pojavio čak ni tokom ograničenih testova na stvarnim korisnicima.
Protiv CrowdStrikea već su podnesene najmanje dvije kolektivne tužbe u ime dioničara firme i u ime pogođenih kupaca. Delta Air Lines, koja tvrdi da je izgubila pola milijarde dolara, zauzima posebno agresivan stav. Ona i drugi bi uskoro mogli pokrenuti vlastite tužbe, uprkos izgovorima CrowdStrikea i Microsofta.