WJS javlja

Netflix izgleda želi dići cijene

Netflix dijeljenje lozinki streaming servis

Netflix planira podići cijene svoje usluge bez oglasa nakon prekida štrajk holivudskih glumaca. Posljednje je to u nizu povećanja cijena od strane najvećih streaming platformi u zemlji.

Streaming servis raspravlja o podizanju cijena na nekoliko globalnih tržišta, ali će vjerovatno početi sa SAD i Kanadom, tvrde ljudi upoznati s tim piše WJS. Nije se moglo saznati za koliko će Netflix podići cijene niti kada će tačno nove cijene stupiti na snagu. Netflix je odbio da komentariše.

U posljednjih godinu dana, cijena velikih streaming usluga bez oglasa porasla je za oko 25%, jer kompanije za zabavu žele da svoje platforme za striming dovedu do profitabilnosti i navedu korisnike koji su svjesni cijene da pređu na jeftinije i unosnije pakete koje imaju oglase.

Streameri takođe počinju da razmišljaju o tome kako mogu da kreiraju nove nivoe cijena oko ekskluzivnog programa, kao što su sportovi uživo, a da pritom ne rizikuju da otjeraju ljude od svojih osnovnih ponuda.

Disney raspravlja o pokretanju novog sportskog nivoa Disney+ uživo na tržištima izvan SAD, tvrde ljudi upoznati sa situacijom. Prošlog mjeseca, Warner Bros. Discovery je rekao da će uskoro dodati sportove uživo u svoj Max streaming servis koji će na kraju zainteresovane pretplatnike koštati dodatnih 9,99 dolara mjesečno.

Netflix, koji se izdvaja od svojih vršnjaka po vođenju profitabilnog striming biznisa, bio je jedina velika streaming kompanija koja nije podigla cijene u protekloj godini – umjesto toga fokusirajući se na povećanje prihoda suzbijanjem dijeljenja lozinki. Njegovo posljednje povećanje cijena došlo je u januaru 2022.

Kompanija planira sačekati dok se ne okončaju dvostruki štrajkovi holivudskih pisaca i glumaca prije nego što povećaju cijene. Udruženje pisaca Amerike objavilo je probni sporazum sa studijima prošle sedmice, a Udruženje filmskih glumaca, koje je stupilo u štrajk u julu, ponovo je započelo pregovore sa holivudskim studijima ove sedmice.

U julu, Netflix je prestao nuditi svoj osnovni nivo od 9,99 USD mjesečno bez oglasa u SAD-u, što je utjecalo na značajno povećanje jaza u cijeni između njegovog standardnog plana bez oglasa od 15,49 USD i njegovog nivoa sa podrškom od 6,99 USD, koji je pokrenuo prošlog novembra.

Nedavni val povećanja cijena dolazi nakon što su zabavne kompanije izgubile milijarde dolara jer su trošile velike količine na sadržaj dok su naplaćivale niske cijene za svoje usluge u potrazi za brzim rastom.