Film

Netflix proglašen najboljim brendom za djecu i tinejdžere, ispred YouTubea, McDonaldsa i Nikea

Netflix je proglašen najboljim brendom među djecom i tinejdžerima, nakon što se našao na vrhu liste 100 najboljih brendova u obimnom istraživanju.

Netflix je proglašen najboljim brendom među djecom i tinejdžerima, nakon što se našao na vrhu liste 100 najboljih brendova u obimnom istraživanju.

Streaming servis je ukrao prvo mjesto od YouTubea koji je zauzeo drugo mjesto, dok su McDonalds, Nike i novi Oreo u ostatku prvih pet.

Istraživanje 60.000 djece uzrasta od sedam do 14 godina širom Ujedinjenog Kraljevstva detaljno je opisano u izvještaju o brendovima Beano Braina, agencije za istraživanje navika u porodicama.

Nema britanskih brendova u prvih 10 ove godine, a Harry Potter je dostigao najvišu ocjenu sa 32, u odnosu na 11 godina.

BBC je najviše pao, za 28 mjesta, sa 43 na 71, dok je Minecraft pao za 22 mjesta na 28, prenosi SkyNews.

Amazon (15 manje sa četiri) i Apple (11 manje sa osam) ispali su iz prvih 10 ove godine.
Tim Beano Braina proveo je godinu dana razgovarajući s mladim ljudima od sedam do 14 godina, poznatim kao Generacija Alpha, o njihovim sklonostima i nesklonostima i promatrajući brendove koje djeca nose, razgovarajući o njima i za kojima žude, prije nego što je testirao svoje nalaze na omnibus panelu Beano Brain.

Agencija je rekla da su djeca govorila o više brendova nego prošle godine, što je dovelo do toga da se izvještaj udvostručio sa 50 u 2022. na 100 u 2023. godini.

Upravni direktor komercijalnog dijela Beano Braina Pete Maginn rekao je da brendovi koji žele da imaju dobru interakciju sa cijelom porodicom trebaju uzeti u obzir rangiranje.

Rekao je: „Razgovarajući direktno sa djecom i ne prolazeći kroz roditeljski filter, Beano Brain's 100 Coolest Brands je pravi prikaz onoga što djeca vole i, što je možda još važnije, zašto ih vole.

"Ovo je jedinstvena prilika da vidite šta djeca zaista vole i kako se brendovi integriraju u njihov svakodnevni život, te će pomoći u donošenju pametnih poslovnih odluka."

Prema Helenor Gilmour, direktorici istraživanja Beano Brain, Generation Alpha je "izuzetno kreativna generacija" kritičnih potrošača s očekivanjima i mjerilima koja su često veća od onih kod odraslih.

Rekla je: „Gen Alphas su originalna YouTube generacija odgojena na saradnji sa influenserima, pa su njihovo otkriće i lojalnost često vođeni saradnjama kao što je Nike Chunky Dunkys u saradnji sa Ben & Jerry's.

"Generacija Alpha još pronalazi svoj put i oblikuje vlastita mišljenja, i zaista stoje iza brendova koji su hrabri, kao što je DIsney koji se bori s pubertetom u filmu Crveni ili zagovara raznolikost u živoj akciji Mala sirena."