Nakon višemjesečnih pritisaka njemačka vlada je odustala od uvođenja ograničenja brzine na njemačkom autoputu.
Njemački ministar saobraćaja Volker Wissing je u intervjuu za "Hamburger Morgenpost" otkrio zašto se neće uvesti ograničenje brzine na 130 kilometara na sat na dionicama koje su još uvijek bez ograničenja, prenosi Index.hr.
On kaže kako nema smisla zbog mjere koja bi trajala tek nekoliko mjeseci ulagati tolike napore, kako po pitanju logistike tako i kad su troškovi proizvodnje u pitanju.
Naime, ministar je otkrio kako je potrebno na svim tim dionicama postaviti znakove te ih po ukidanju odredbe skinuti. Također, na zalihama trenutno nema dovoljno znakova pa bi bilo potrebno iste prije naručiti, prenosi Revija HAK.
Podsjetimo, ideja o uvođenju ograničenja brzine postoji već godinama i vezana je uz ekologiju, a sad je aktualizirana zbog ruske nafte. Naime, ograničenjem brzine smanjila bi se potrošnja goriva, a time i ovisnost o ruskoj nafti.
Još 2020. godine je njemački AutoScout24 anketirao svoje korisnike ne bi li saznao kakva je navika njemačkih vozača. Rezultati su pokazali da na dionicama autocesta bez ograničenja samo 5% vozača vozi do 130 km/h, a svaka treća osoba vozi preko 220 km/h.
Uzmemo li u obzir kako otpor zraka ne raste linearno s porastom brzine, već s kvadratom, jasno je da svako povećanje brzine donosi drastično višu potrošnju goriva. Njemački ADAC je izračunao za automobile srednje klase da pri vožnji od 160 km/h troše do dvije trećine goriva više nego pri 100 km/h.