Mate Rimac tvrdi da je nova Nevera R jedini automobil na svijetu koji brže ubrzava nego koči. Ako je istina ono što osnivač i izvršni direktor Rimac Technology kaže, to je impresivno, a Rimčev najnoviji električni hiperautomobil je hiperbrz, ubrzava 60 mph za 1,7 sekundi i prelazi granicu od četvrtine milje za 8,2 sekunde. Jeste li dovoljno hrabri da vozite do 186 mph? Rimac kaže da će to trajati samo 8,7 sekundi. Naravno, originalni četveromotor Nevera od 1813 KS bio je jednako brz, postavljajući razne rekorde.
S novom Neverom R Rimac se fokusirao na izradu automobila koji je lakši i brži na trkaćoj stazi. Dok je otprilike 30 posto njegovih dijelova preneseno s postojeće Nevere, nova verzija s oznakom R uvodi poznati, iako elegantniji dizajn.
Naprimjer, prednja kopča sada je jedan dio kako bi se optimizirala aerodinamika. Uz agresivniji stav, ima nove aero bitove kao što je veliki difuzor i dvoslojno fiksno stražnje krilo koje štedi težinu, za koje Rimac sveukupno tvrdi da povećava potisnu silu za 15 posto u odnosu na svog prethodnika; aerodinamička učinkovitost navodno je 10 posto bolja.
Nevera R ima najveću i najtvrđu strukturu od ugljičnih vlakana od svih ikada napravljenih automobila, kaže Mate Rimac.
Električni pogonski sklop Nevere i dalje ima konfiguraciju pogona na sve točkove, ali četiri elektromotora potpuno su drugačija. Iako Rimac nije dijelio najveći okretni moment Nevere R, rekao je da ima nevjerovatnih 2.107 konjskih snaga.
S novim e-motorima dolazi nova generacija Rimac vektoriziranog momenta pogona na sve točkove. Komplet EVO2 karbonsko-keramičkih kočnica koje pružaju bolje hlađenje također su dio R-ovog dolaska, a uklapaju se u 20-inčne prednje i 21-inčne stražnje gume Michelin Pilot Sport Cup 2 s boljim prianjanjem.
Nevera R također ima potpuno novu litijsku bateriju s kapacitetom od 108,0 kWh i drugačijom hemijom.
Dok je postojeća Nevera koristila hemijski sastav nikal-kobalt-aluminij (NCA), R ima paket u obliku slova T koji koristi hemijski sastav nikal-mangan-kobalt (NMC), za koji Rimac kaže da je bolji za trajne performanse koje su neophodne na trkaćoj stazi.
Dok procijenjeni domet vožnje Nevere R još nije certificiran, Rimac cilja na oko 250 milja, ali to se temelji na optimističnom evropskom WLTP ciklusu testiranja, tako da očekujemo da će njegov električni domet biti oko 213 milja koristeći metodologiju EPA-e.
Najveća brzina punjenja automobila ostaje 500 kilovata, što premašuje ograničenja većine javnih brzih punjača istosmjernom strujom. Još jedno zanimljivo ažuriranje dizajna su tri sijalice za punjenje na stranama karoserije Nevere.