Uz sve one brige oko visokih cijena i velikih gužvi uoči Olimpijskih igara, sada bi moglo biti neočekivano dobro vrijeme za odmor u Parizu.
Hoteli i restorani rekli su za BBC da su snizili cijene kako bi privukli kupce - nakon onoga što neki nazivaju "katastrofalnim" padom prihoda tokom Igara zbog čega su se pitali što im je taj događaj učinio.
Francuska prijestolnica mogla bi se činiti središtem svijeta za one koji gledaju sport na TV-u – ali relativno mirne gradske ulice i prazni stolovi za blagovanje govore drugu priču.
Ranije ove sedmice lokalni su mediji objavili izvještaje o "napuštenom" Disneylandu i zaprepaštenosti Parižana koji su uspjeli osigurati mjesta u vozovima podzemne željeznice u vrijeme špice.
Dakle, što se događa?
Analitičari sugeriraju da su mnogi Parižani masovno napustili grad zbog ljeta, kao što je njihova tradicija. No, također, neke inostrane posjetioce odvratila je zabrinutost oko dizanja cijena i prenapučenosti na olimpijskom nivou.
Jedan od mještana koji je upotrijebio riječ "katastrofalno" bio je ugostitelj po imenu Lies u obično užurbanoj Latinskoj četvrti, koji je rekao da mu je juli bio najgori mjesec u posljednjih 25 godina. Tokom vrhunca Covida barem su ljudi nastavili naručivati dostavu obroka, rekao je za BBC.
Turistima je odgođen dolazak na to područje zbog sigurnosnih blokada koje su postavljene za svečanost otvaranja prošle sedmice, sugerirao je Lies.
Uoči Igara, avioprijevoznici upozorili su na slab apetit za putovanjima u Pariz, a i Delta i kompanija koja posjeduje Air France predviđaju utjecaj na njihovo poslovanje.
"Osim ako ne idete na Olimpijske igre, ljudi ne idu u Pariz", rekao je šef Delte za CNBC.
To se odrazilo na cijene letova koje su bile znatno ispod uobičajenih traženih cijena za ovo doba godine, prema stručnjaku za putovanja Simonu Calderu, koji ove sedmice piše za The Independent.
Međutim, karte za vozove Eurostar, koji su prošle sedmice pogođeni diverzantskim napadom na francusku željezničku mrežu, bile su znatno skuplje.
U junu i julu zabilježen je "učinak izbjegavanja", rekao je Raphael Batko iz hotelske marketinške tvrtke Doyield, koja predstavlja otprilike jedan od 20 gradskih hotela. Također je upotrijebio riječ "katastrofalan" da bi opisao fenomen, iako je rekao da se broj posjetioca povećao i sada je zadovoljavajući.
Sličan fenomen izbjegavanja primijećen je na prethodnim Olimpijskim igrama, uključujući London 2012., kada su tvrtke sugerirale da su Igre odvratile posjetioce i smanjile njihovu zaradu.