Politika

Oštre kritike iz Naše stranke: Premijerka Obuća mora shvatiti da više nije privilegirana Goraždanka u Sarajevu

Ustavni sud Federacije BiH donio je rješenje kojim je odbacio zahtjev bivše premijerke Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde Aide Obuća

Premijerka BPK Goražde Aida Obuća kritikovala je posjetu premijera Kantona Sarajevo Edina Forte Goraždu jer o svojoj posjeti nije obavijestio kolege iz Vlade BPK. Odgovorio joj je zastupnik Naše stranke u Skupštini BPK Ibrahim Delić navodeći da "premijerka Obuća više nije privilegirana Goraždanka u Sarajevu ni za kupovinu stanova ni za bilo šta drugo".

"Nije samo Forto bio u Goraždu, nego cijela delegacija Vlade KS. Bili su u posjeti Gradu, a ne Kantonu.  Potpisan je Memorandum o saradnji Kantona Sarajevo s Gradom Goražde, kao i ugovor o dodjeli sredstava za finansiranje uređenja platoa ispred Sportskog centra Goražde, u iznosu 70.000 KM. Premijerka Obuća trebala bi poštovati činjenicu da ona nije jedina adresa u Kantonu preko koje trebaju ići veliki novci kad su u pitanju važni projekti za naše građane. Trebala bi poštivati i lokalnu samoupravu koja valjda najbolje zna šta joj treba i najbolje zna implementirati projekte koji su u okviru njene nadležnosti", kazao je Delić.

Navodi "prošlo je vrijeme kad je ona bila jedna od rijetkih građanki BPK povlaštenih od Sarajeva i u Sarajevu. Nije u Sarajevu više na vlasti SDA i neka se s tim pomiri. U očima Sarajeva sad su svi građani BPK jednaki, nema jednakijih.“

"Obuća je suviše navikla na jedan drugačiji odnos sa Sarajevom, kad je ona u našem glavnom gradu spadala među privilegirane. Dokazuje to i činjenica da je preko Kantonalnog stambenog fonda Sarajevo kupila stan u sarajevskom naselju Dobrinja i to pod povoljnijim uslovima, pa je umjesto 1.890 maraka po m2, plaćala 1.610 maraka. Pritom, premijerka BPK nije ispunila jedan od uslova za ostvarenje benefita, a to je da živi u Kantonu Sarajevu najmanje prethodne tri godine. Proteklo vrijeme živjela je i radila u Goraždu. Direktor Kantonalnog stambenog fonda Sarajevo u vrijeme potpisivanja ugovora 2018. godine bio je Adnan Efendić, tadašnji šef kadrovske komisije SDA KS. Aida Obuća bila je tu to vrijeme predsjedavajuća Skupštine BPK i članica Glavnog odbora SDA", istakao je u saopćenju Naše stranke Delić.