Pri razvoju automobila, posebno onih premium segmenta, nerijetko se prije starta proizvodnje automobili ispituju u surovim uvjetima, bilo polarnog kruga ili neizdrživih pustinjskih vrućina. Tako smo i prije lansiranja svakog Rolls-Roycea redovno čitali kako su njihovi prototipovi prije ulaska modela u proizvodnju odradili hiljade testnih kilometara vozeći najsurovijim svjetskim predjelima.
Jaguar Land Rover tu nije izuzetak, ali u budućnosti će mu takvi testovi biti uvelike olakšani. Samo testiranje će se moći brže organizirati i analizirati, a očekuju se i značajne uštede u razvoju pojedinih proizvoda. Za sve je, naime, zaslužan Future Energy Lab u Whitleyju, u Coventryju, testna laboratorija u koji je uloženo preko 250 miliona funti.
U ovoj laboratoriji površine oko 30.000 kvadratnih metara instalirana je i više 40 miliona funti vrijedna testna oprema. Specijalizirana je za provjeru karakteristika električnih pogona u najsurovijim uvjetima, i to uz temperature od -40 do +55°C. Očekuje se kako će ovdje biti zaposleno oko 350 inženjera , što bi se trebalo odraziti i na brzinu razvoja novih proizvoda.
Iz JLR stoga najavljuju devet električnih modela do 2030. godine, uključujući i potpuno električni Range Rover.