Igrače je brzo prošla “groznica” zvana Palworld, koja je rušila rekorde igranosti na Steamu početkom ove godine. I to je donekle razumljivo – Palworld nije tip igre koji se može igrati konstantno, tako da je jasno zašto je došlo do pada u broju aktivnih igrača. Međutim, čini se da developer igre, japanski studio Pocketpair, nije još načisto je li im to prihvatljivo s poslovne strane.
U razgovoru za ASCII Japan, voditelj studija Takuro Mizobe izjavio je kako će se u budućnosti morati opredijeliti za jedan put, a ako se okrenu formatu live service igre, tranzicija na to neće biti jednostavna.
“Iz poslovne bi perspektive prebacivanje Palworlda na live service model produžilo vijek trajanja igre i učinilo ju stabilnijom u pogledu profitabilnosti. Međutim, igra u startu nije dizajnirana za takav pristup, tako da bismo imali brojne izazove ako se odlučimo ići putem live service formata. Čest je slučaj da su live service igre free-to-play naslovi s plaćenim skinovima ili battle passom, ali Palworld nije takva igra i teško ju je iz temelja pretvoriti u to.” – izjavio je Mizobe.
Na opasku da postoje igre koje su naknadno prešle na free-to-play model (npr. PUBG: Battlegrounds, Rocket League) Mizobe napominje da je ta tranzicija bila pripremana godinama. Samim time, ako Palworld ikada postane besplatan za igranje, to definitivno neće biti ove godine, a vjerojatno ni 2025.