Elon Musk i SpacaX javnosti su predstavili napretke u razvoju letjelice Starship. Milioner i njegova kompanija istaknuli su detalje prosječnog lasniranja, kao i komponente koje proces čine jako učinkovitim. Uz sve finansijske projekcije, ovaj sistem bi u punoj funkciji mogao odraditi po tri lansiranja dnevno, što je ključan korak prema potencijalnom istraživanju naše kozmičke okolice.
Sistem Starship sastoji se od letjelice Starship montirane na buster Super Heavy. Trenutni cilj kompanije je omogućiti lansiranja koja će teret i putnike moći prenositi između Mjeseca i Zemlje, s potencijalnim rutama koje uključuju i dugotrajnije putovanje prema Marsu. Nakon što se oslobodi Zemljine atmosfere i iznese teret u svemir, buster se odvaja i vraća na toranj za lansiranje gdje će ga, uz malo sreće, uloviti sustav za slijetanje montiran na toranj za lansiranje.
Musk je rekao da će buster u zraku provesti šest minuta, nakon čega će se spuštati četiri minute. Kompanija navodi kako će punjenje motora gorivom u orbiti biti napravljeno za dugotrajnija putovanja. Muskova kompanija navodi da će jedno lansiranje, u odnosu na trenutne standarde, predstavljati relativno isplatliv pothvat vrijedan 10 miliona dolara.
Buster Super Heavy je, kaže Musk, dvaput jači od Saturna V, najveće rakete koju smo do danas poslali u svemir. Motor Raptor, kojih na jednom Super Heavyju ima 29, trenutno je druga iteracija dizajna koja košta upola manje i traži manje dijelova za proizvodnju. SpaceX tvrdi da ih u jednoj sedmici može proizvesti pet do šest te da će, uz optimizaciju, uskoro moći proizvoditi sedam.
SpaceX Starship želi lansirati iz svoje baze u Boca Chici pod imenom Starbase gdje razvijaju i prototip rakete. Cijeli projekt, doduše, još čeka odobrenje Federalne administracije za avijaciju koje bi se, predlaže Engadget, trebalo donijeti tokom marta.