Ondašnjem potpredsjedniku Sonya Akiju Moriti "Walkman" je zvučao užasno, ali su ga iz kompanije uvjerili da ga ostavi jer je već kretala prilično skupa reklamna kampanja koja je uključivala i ime danas kultnog proizvoda.
Japanski div elektronske industrije Sony svoj je prvi u nizu prijenosni uređaj za reprodukciju muzike Walkman u prodaju pustio prije 1. jula 1979. Tada je to bila prava mala revolucija, koja je promijenila način na koji se sluša muzika, omogućujući ljudima da je “nose sa sobom’, za početak - jednostavnim umetanjem kasete u odgovarajući pretinac i stavljanjem laganih slušalica na uši.
Pravi novitet u izradi uređaja bio je zapravo princip uklanjanja svega suvišnoga. Dimenzije prvog modela, kodno zvanog TPS-L2, bile su nešto veće od kasete, s razlikom jedino u dijelu s elektronikom glave za čitanje. Podsustavi za brisanje kasete i za snimanje, kao i zvučnik, izostavljeni su, a ostavljena su dva ulaza za slušalice, kako bi dvoje ljudi istodobno moglo slušati glazbu. Bio je tu i takozvani gumb “hotline”, koji je korisnicima omogućavao da si s pomoću ugrađenog mikrofona preko muzike koju je puštao plejer, prenose i neku poruku.
Iako u startu nimalo jeftin, Sony TPS-l2 je, zahvaljujući novom tržištu koje je stvorio, odmah bio apsolutni hit. Kako su se konkurenti poslije uključivali u utrku, cijena plejera je padala, što je Walkman činilo pristupačnim svima. Kao jedan od najuspješnijih Sonyjevih proizvoda, prestao se nuditi potkraj 2010.