Kad je Cayenne stigao, malo ko mu se veselio.
Čak su i Porscheovi obožavatelji bili skeptični, sve dok nisu sjeli za upravljač. Da, bio je to i ostao SUV koji se vozi kao Porsche, ali i model koji će osigurati Porscheu mirnu egzistenciju, pa čak i širenje na nove modele automobila.
Nastao kao plod projekta Colorado, ovaj je model optimalno koristio resurse dvije kompanije, Porschea i Volkswagena, ostavljajući dovoljno prostora Porscheu da na svom SUV-u zadrži neke posebnosti, prenosi Index.hr.
Imidž nije narušio ni dizelski motor, a štetiti mu nije mogao ni manji Macan, pa čak ni konkurencija. Prošle godine prodato ih je više od 80.000.
Mirni život nastavio se i u drugoj generaciji, gdje je Cayenne, nošen snažnom tehnološkom potporom, zadržao vrh, pa čak i ponudio više od konkurencije. Dobio je i hibridne izvedbe, a u zadnjem izdanju i coupe izvedbu.
Konačno, Cayenne Turbo GT je krug na Nurburgringu odvezao za 7:38:925, četiri sekunde brže od Audija RS Q8.