Ono što počinje kao uzavreli rom-com postaje priča upozorenja u adaptaciji najprodavanijeg romana Colleen Hoover "It Ends with Us" režisera/zvijezde Justina Baldonija.

Alien: Romulus

Dark Matter

Eric

The Boys, sezona 4

Deadpool & Wolverine

Lily Bloom (Blake Lively) upoznaje neurohirurga Rylea Kincaida (Baldoni) koji je previše dobar da bi bio istinit na vrhu krova u Bostonu. Oni započinju spolja savršenu romansu koja se uznemiri kada se stari plamen iz Lilyne prošlosti ponovo pojavi na slici, narušavajući mir para da bi otkrio ozbiljnu stvarnost.

Ovo je film koji se naslanja na svoje klišeje – duge noći pune ljubavi pretvaraju se u vjetrovita jutra, vatreni dijalozi izazivaju opsesiju – i pametno ih koristi da bi izveli okidač za lekcije o generacijskoj traumi.

It Ends with Us sa sobom donosi legiju obožavatelja Hooverovog romana, a mogao bi privući i neku stariju publiku.

U svojoj uvodnoj sceni, Lily se vozi u svoj uspavani rodni grad Plethora, Maine. Njen otac je nedavno preminuo, a ona se vratila na sahranu. Međutim, uprkos gubitku, Lily izgleda strogo i odvojeno. Ona ne piše govor i bori se da kaže i jednu dobru stvar o svom ocu prije nego što pobjegne sa sahrane nazad u Boston. Dok puši na vrhu krova, očajno gleda na grad, Ryle se probija kroz vrata. Izgubio je šestogodišnjeg dječaka tokom operacije, i dovoljno je slomljen zbog toga da šutne stolicu – ali ne dovoljno da ignoriše Lily. On nije jedan od onih koji se obavezuju, a Lily nije djevojka za jednu noć. Ostavljaju svoju trenutnu iskru za još jedan dan.

Film je promišljen u svojoj postavci. Postoje flešbekovi mlađe Lily (Isabela Ferrer) koja se sprijateljila sa Atlasom (Alex Neustaedter), tinejdžerom bez smještaja koji živi u napuštenoj zgradi pored Lilynog raskošnog doma. Gledamo kako se njihova mlada romansa razvija u sjenci Lilynog nasilnog oca, koji je često napadao njenu majku Jenny (Amy Morton). Te scene prepliću se s današnjim sekvencama kako Lily otvara svoju cvjećarnicu iz snova, unajmljuje Allysu (Jenny Slate) kao blagajnicu i zaljubljuje se u njenog brata - koji, iznenađenje, sasvim slučajno je Ryle.

Ovakve apsurdne koincidencije su med i mlijeko rom-coma. Kao i alegorijske namjere koje stoje iza Lily i Ryleovih imena i bajkoviti razvoj njihove veze, koje je ovdje uhvatila scenaristkinja Christy Hall. Ponekad film proteže uvjerenje: Odakle Lily novac da otvori svoju cvjećarnicu? Zašto nikada ne vidimo Ryleove saradnike? Zašto Ryle živi sa svojom sestrom i njenim mužem Marshallom (Hasan Minhaj)? S druge strane, ponekad smišljanja dobro funkcioniraju, poput susreta Lily i Ryle s Lyleovom mamom u modernom novom restoranu po imenu Root koji je slučajno u vlasništvu odraslog Atlasa.

Za razliku od drugih romansa, It Ends with Us se kreće odmjerenim tempom. Koristeći flešbekove, Baldoni i njegovi urednici izgledaju samosvjesni da mogu povezati Lilyna prošla iskustva sa zlostavljanjem s njenom sadašnjom vezom. Produženo trajanje, međutim, služi drugoj svrsi, prikladnije oslikavajući supružničko zlostavljanje prirodnije. Iako bi većina filmova brzo prerasla u takvo nasilje, ovaj film pokazuje kako se naizgled slučajni trenuci agresije mogu polako ugraditi u obrazac i povećati intenzitet prije nego što žrtva shvati šta se događa.

Stalno narastanje funkcionira jer Baldoni i njegov DoP Barry Peterson vjeruju svojim glumcima. Lily i Ryle su snimljeni u krupnom planu zbog svojih ranih scena flertovanja, povećavajući senzualno raspoloženje. U kasnijim sukobima između Lily i Ryle – kada Ryle postane žestoko ljubomoran na Atlasa – Baldoni i Peterson povećavaju napetost dozvoljavajući scenama da traju duže. Baldonijevog Rylea može biti izuzetno zastrašujuće za gledati samo zato što se čini da je normalan momak. Lively, s druge strane, zna koliko snage sadrži suza. Kad god Lily zaplače, bilo da je njena molba da je Ryle ne napušta ili da on ne reaguje pretjerano, nikada ne možete reći da li njene emocije proizilaze iz straha, povrede ili traume. Često se Lively poigrava sa sva tri osjećaja odjednom, dodajući veću dubinu liku koji je dizajniran kao šifra za traumu.

Gluma nudi neku vrstu suptilnosti koju ostatak filma nema. Soundtrack, koji obuhvata hitove poput Birdiejeve obrade 'Skinny Love' Bon Ivera, 'My Tears Ricochet' Taylor Swift i 'Praise You' Fatboya Slima, govori vam kako se tačno osjećati. Nezgrapni dijalog koji nabija na nos ide sličnim direktnim putem, kao i zbunjujuća logika filma. Ipak, ova uzbudljiva romansa je upijajuća i osvježavajuće je iskrena o tome kako ljubav ne znači da veza nije toksična ili, što je još gore, opasna.