Četiri godine nakon premijere sportske limuzine Giulie Quadrifoglio i dvije godine od dolaska sportskog SUV-a Stelvia Quadrifoglio, Alfine perjanice su blago redizajnirane.
Izvana nema značajnijih promjena. Kod Stelvia su to samo detalji na prednjem braniku i nova stražnja svjetla, a kod Giulie još manje, samo stražnja svjetla. Tu su još nove felge promjera 21" te tri nove boje maštovito nazvane Rosso 6C Villa d’Este, Ocra GT Junior i Verde Montreal.
Unutrašnjost također donosi samo blage promjene. Promijenjen je volan, nova je ručica mjenjača, a kupci mogu birati i između novih presvlaka sjedišta ili pak crvenih ili zelenih sigurnosnih pojaseva. Osjetno je poboljšan i ubrzan infotainment sistem koji sad dolazi u kombinaciji s dodatnim Performance izbornikom u kojem vozač može dobiti informacije o pritisku turbopunjača, temperaturi važnih komponenti ili statistiku ubrzanjima (0-100 km/h, 0-400 m, što će posebno biti interesantno onima koji vole utrke ubrzanja.
Obogaćen je popis sistema za pomoć u vožnji. Novosti su sistem za držanje vozne trake, sistem za nadzor mrtvog kuta, adaptivni tempomat sa stop and go funkcijom i asistent za vožnju u gužvi. Praktično to znači da su sportske alfe sada sposobne za autonomnu vožnju drugog nivoa.
Što se tiče pogona, ništa nije mijenjano. Pod poklopcem je i dalje fascinantni 2,9-litreni biturbo V6 motor koji razvija 510 KS i 600 Nm. Snaga se na točkove prenosi pomoću automatskog mjenjača s osam brzina koji brzine može mijenjati za samo 15 stotinki.
I dok Stelvio ima pogon na sve točkove, Giulia i dalje nudi zadnji pogon koji garantira mnogo zabave. Ova sportska limuzina će tako do 100 km/h ubrzati za samo 3,9 sekundi i postići maksimalnih 307 km/h.
Iako motor i ovjes nisu mijenjani užitak u vožnji može biti veći. Naime, od sada se uz obje sportske Alfe nudi Akrapovičev ispušni sistem koji jamči još agresivniji i bolji sportski zvuk automobila. Sportske Alfe bi se na tržištu trebale naći u drugoj polovini godine, a cijene još nisu definirane.