nekad bio prvi

Reklama ih skupo koštala. Čuveni proizvođač piva pao tek na treće mjesto u Americi

Bud Light, nekad najprodavanije pivo u Sjedinjenim Američkim Državama, imalo je tešku godinu otkako je bojkot preokrenuo industriju. Samo postaje gore - čuvena marka je sada pala na treće mjesto.

Michelob Ultra, kojeg također proizvodi Anheuser-Busch, preskočio je Bud Light i postao drugo najprodavanije pivo u trgovinama tokom ključnog razdoblja prodaje koje se proteže između Dana sjećanja i praznika 4. jula, prema podacima koje je podijelila industrijska trgovačka publikacija Beer Marketer Insights.

Bojkot brenda

Modelo Especial, kojeg proizvodi konkurent Constellation Brands, ostaje najprodavanije pivo u maloprodaji u SAD nakon što je prošle godine nadmašio Bud Light.

U posljednja četiri sedmice, zaključno sa 6. julom, Bud Light je zauzeo 6,5% prodaje piva u maloprodajnim trgovinama u usporedbi sa 7,3% za Michelob Ultra, pokazuju podaci NIQ-a.

U međuvremenu, Modelo održava svoj najveći udio od 9,7%.

Daljnji pad Bud Lighta pokazuje da je bojkot brenda, koji je započeo u aprilu 2023. zbog jednokratne sponzorirane objave na Instagramu koja prikazuje transrodnu influencericu Dylan Mulvaney, prouzročio trajnu štetu prodaji piva.

Objava na društvenim mrežama privukla je pažnju desnice na državnom nivou. Bud Lightov odgovor na kontroverzu razljutio je ljevicu.

Uspon Michelob Ultra na vrh nije samo zbog pada Bud Lighta.

A-B je uložio više marketinškog novca u pivo, što privlači one koji traže pivo s niskim udjelom ugljikohidrata s okusom.

Predvidjeli pad

Eksperti iz industrije, pa čak i bivši rukovoditelji A-B, predvidjeli su da će se to dogoditi.

Pivo je sponzoriralo nogometni turnir Copa America, koji je postigao rekordnu gledanost na američkoj televiziji.

Sada je i službeni sponzor za Team USA sa svojim oglasima koji će dominirati Olimpijskim igrama na američkoj TV.

Michelob Ultra također je izdao posebno izdanje pakiranja s logotipom Team USA i američkom zastavom, u znaku patriotske strasti.

Za Bud Light, njegovi marketinški napori usmjereni su na ponovno pridobijanje konzervativaca. Postalo je službeno pivo UFC-a i sponzoriralo je muzičke festivale s country zvijezdama. Također najavljuje veliku kampanju oglašavanja u nadolazećoj NFL sezoni američkog fudbala.