Sponzori

Saudijska Arabija “kupila” FIFA-u

Naftna kompanija Aramco u vlasništvu Saudijske Arabije uskoro bi trebala postati glavni sponzor krovne fudbalske organizacije FIFA-e.

FIFA će iz tog ugovora prihodovati 84 miliona dolara godišnje. Neki izvori navode Aramco kao “najprofitabilniju svjetsku kompaniju”, a njihovo sponzorstvo FIFA-e trebalo bi trajati 10 godina. To znači da će ovo sponzorstvo biti vrijedno skoro 850 miliona dolara.

Vrlo je vjerojatno kako se to ciljano preklapa s 2034. godinom, kada Saudijska Arabija želi biti domaćin Svjetskog prvenstva. Saudijska Arabija je, nakon povlačenja Australije, jedini kandidat za domaćinstvo i izgledno je da će ga na kraju uspjeti dobiti.

Američki list “The Times” piše kako su pregovori između Aramca i FIFA-e u završnoj fazi. Saudijci bi tako s vrha liste najizdašnijih sponzora krovne fudbalske organizacije smijenili Visu i Coca-Colu, koje su godinama imale monopol nad reklamiranjem svojih proizvoda na najvećim fudbalskim takmičenjima.