"Kola su krenula nizbrdo" za tržište električnih automobila, danas je već svakom jasno i to je surova realnost. I kupci, te naravno proizvođači u ovom se trenutku okreću ulaganju u provjerene benzinske, dizelske, hibridne i plug-in hibridne opcije.
Većina istraživanja sada dovodi do zaključaka kao većina vozača još ne doživljava električne automobile kao idealno vozilo za zadovoljavanje njihovih potreba.
Razlozi zbog kojih se elektrifikacija nije "zakotrljala", posebno u većini razvijenih zemalja već su objašnjeni u više navrata, a tržišta, zemlje i proizvođači zasad nisu u stanju preokrenuti ovu situaciju.
Odbojnost prema kupovini električnog automobila uglavnom se odnosi na visoke početne troškove, ograničenu infrastrukturu za punjenje, doseg baterija i vrijeme punjenja. Međutim, najveći problem je prema istraživanjima što postojeći kupci žale što su kupili električni automobil.
Tako je poslovna konsultantska kompanija McKinsey &; Co sa sjedištem u SAD-u, jedna od vodećih u svijetu na ovom području, nedavno objavila svoje najnovije globalno istraživanje o zadovoljstvu vlasnika električnih automobila, piše Automotive News. Rezultat je da su sadašnji vlasnici uglavnom nezadovoljni.
Na primjer, u Sjedinjenim Američkim Državama 46 posto vlasnika električnih vozila odabrat će automobil s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem pri idućoj kupovini. Osim Amerikanaca, studija je obuhvatila više od 30.000 učesnika u 15 zemalja, što odgovara više od 80 posto svjetskog obujma prodaje.
Globalno, gotovo 30 posto vlasnika električnih vozila planira odabrati automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem za sljedeću kupovinu. Osim toga, postoji značajna skupina - 21posto ispitanih - koja u potpunosti odbacuje ovu vrstu vozila.
Među zaključcima analize postoji jedan koji privlači veliku pažnju. Prosječni domet električnog automobila koji traže potrošači popeo se s 435 na 469 kilometara u prošloj godini.
U studiji, a kao što je već spomenuto glavni razlog koji se spominje za ovo odbijanje električnih automobila je loše stanje javne infrastrukture za punjenje ili nepostojanje iste. Osim toga, često se navode visoki troškovi kod popravaka i potreba za vozilom prikladnijim za duga putovanja. Isto tako, na globalnom nivou samo 9 posto ispitanika zadovoljno je širenjem javne mreže za punjenje u svojoj zemlji ili regiji.