Pojavila se nova društvena mreža koja velikom brzinom skuplja hiljade korisnika, a cilja prije svega na mlade korisnike. Noplace je aplikacija društvene mreže za koju autori i korisnici ističu da vraća "društveni" aspekt u društvene mreže.
Noplace se već nalazi na vrhu najpopularnijih aplikacija u App Storeu iako je tek postao dostupan korisnicima bez pozivnice.
Kako ističu njegovi tvorci, Noplace je "mjesto na kojem se možeš izraziti i povezati s drugima koji imaju slične interese". No, za razliku od drugih mreža, barem tako tvrde njegovi kreatori, ovdje nema algoritama i oglasa koji bi pokvarili iskustvo. Umjesto toga, aplikacija (a onda i mreža) funkcionira kroz osvajanje nivoa, dobivanje bedževa i stvaranje prijatelja.
Noplace korisnicima omogućuje stvaranje šarenih, prilagodljivih profila koji na prvi pogled podsjećaju na rane društvene mreže poput MySpacea.
Osnivačica i izvršna direktorica Tiffany Zhong, za TechCrunch je rekla kako joj se čini da je "dio interneta koji je bio čaroban i zabavan sad nestao, a sve je postalo veoma ujednačeno".
Oduvijek sam voljela društvene mreže, ali društvene mreže su postale sve samo ne mreže. Osjećam se vrlo nepovezano, istaknula je.
Upravo zato željela je stvoriti mjesto na kojem ljudi mogu pratiti svoje prijatelje, ali i pronaći druge koji dijele njihove interese.
Iako Noplace nudi korisnicima da dodaju na svoj profil podatke poput astrološkog znaka, hobija ili čak rangiraju 10 najboljih prijatelja, realno aplikacija više nalikuje grupnom chatu ili ranom Twitteru nego kao alternativa Facebooku i Snapchatu. Naime, Noplace trenutno podržava samo tekstualna ažuriranja statusa i profila, ne i fotografije ili videa.
Cilj je potaknuti korisnike da dijele ono što trenutno rade, a ne ono što su već napravili. Upravo bi trenutne aktivnosti opisane u nekoliko riječi trebale biti srž objava na ovoj mreži. Jer objave se dijele na dvije kategorije - jedna lista sadržava objave prijatelja, a druga globalnu listu svih korisnika u aplikaciji jer ovdje - nema privatnih profila.
Kako Zhong ističe, otvoreni su i za korisnike mlađe od 18 godina, ali oni će onda dobiti izgled aplikacije i objave prilagođenije njihovoj dobi. Za to koriste vlastitu internu kontrolnu ploču i tim za sigurnost korisnika.
Zhong otkriva da njena aplikacija ne koristi algoritam kako bi korisnicima servirao novi sadržaj, već AI tehnologiju. Tako nema algoritma koji bira što će vam prikazati, već AI izrađuje sažetke onoga što ste propustili.
I čini se da je to ono što novim generacijama treba.
Ljudi su oduševljeni, ističe Zhong.
Iako je aplikacija još uvijek u ranoj fazi jer, kako Zhong ističe, na njoj su počeli raditi tek krajem prošle godine i sasvim je slučajno postala viralna, spremni su mlađim korisnicima ponuditi alternativu platformama kao što su X i Metin Threads.
Za sad još uvijek nemaju planove za monetizaciju već se financiraju kroz investitore, a kroz različite krugove financiranja prikupili su ukupno 19 miliona dolara.