još od malih nogu

Zašto britanski tjuneri još uvijek vole japanske automobile?

Prvi japanski automobil prodat u Velikoj Britaniji došao je 1965. godine. Ali trebalo je još 15-20 godina prije nego što je modifikacija japanskih automobila postala sveprisutna na automobilskoj sceni.

I od tada, uprkos dolasku i odlasku Max Power ere, japanska scena modifikacije automobila je i dalje živa i zdrava.

Mladi ljudi nastavljaju da se uključuju u japansku automobilsku scenu i troše svoje vrijeme, trud i novac na personalizaciju izgleda i performansi svojih automobila.

Modeli kao što je Mazda MX-5 postali su omiljeni automobili za ove mlade entuzijaste, dok su kolekcionari plavih čipova počeli da gomilaju Nissan Skyline i Honda NSX.

Japanski proizvođači su imali tendenciju da proizvode posebne varijante samo za japansko tržište, koje su potom uvozili entuzijasti širom svijeta. Ovi automobili su posebno nazvani JDM (japansko domaće tržište).

Ovi JDM automobili su se razlikovali od globalnih izvoznih modela na nekoliko načina, u rasponu od različitih nivoa opreme do razlika u performansama.

Pomama za japanskim automobilima općenito i JDM automobilima posebno je rasla 1990-ih i ranih 2000-ih, s videoigricama, filmovima i motosportom koji su naglašavali sirove performanse i opcije prilagođavanja koje su im bile dostupne.

Jedan od najpoznatijih filmskih automobila u tom periodu bio je Nissan Skyline R34 GT-R iz filma 2 Brza i 2 žestoka, koji je lik Pola Vokera koristio u nekoliko početnih scena filma.

Slično, igra Gran Turismo je vrlo rano uključila djecu u kulturu JDM automobila i ova djeca sada imaju tendenciju da cijene i kupuju automobile s kojima su se igrali u igrici.