Većina vozača ne voli ‘ležeće policajce‘ na cesti. Usporavanje saobraćaja ovom metodom može se činiti kao zastarjelo, ali s druge strane djeluje dobro na ponašanje vozača, osim što ima loš učinak na ovjes automobila.
Često se događa da vozači zaborave na ‘ležećeg policajca‘, pa preko njega prođu brže nego su htjeli, pri čemu, uz svoj ponos, oštete i automobil. Ako ste sretni, trajnih posljedica na ovjesu automobila neće biti, a ako bude, popravak će biti skup.
Kako prijeći preko ležećih policajaca?
Stručnjaci britanske kompanije LKQ Euro Car Parts, podijelili su ‘trik‘ kako najbezbolnije proći sigurnosnu prepreku.
‘Naglo ubrzavanje i usporavanje tokom vožnje može značiti dodatnu potrošnju goriva pa bi im pravilan način prelaska preko ‘policajaca‘ mogao uštedjeti mnogo novca. Vozači mogu izbjeći nepotrebnu potrošnju goriva vozeći konstantnom brzinom i izbjegavajući prečesto ubrzavanje ili kočenje između ležećih udaraca, kada se troši najviše goriva.
Održavanje ravnomjernog tempa je ključno.
Preporučuje se prelazak preko ležećeg policajca brzinom između između 25 i 35 km/h, piše TheSun.
Takva preporuka pada u vodu ako je vaš automobil nizak, ili su 'ležeći policajci' visoki i grubi, zaključuju stručnjaci britanske kompanije.
Jedan čovjek koji živi u okolici Chicaga toliko je bio isfrustriran jednim ‘ležećim policajcem‘ da ga je sam odlučio ukloniti. Nicolas Benitez je svoj potez argumentirao time da su ‘ležeći policajci‘ u njegovoj ulici preširoki i previsoki, i to toliko da su mu oštetili automobil.
Kao što možete pretpostaviti, odmah nakon što je Nicolas uklonio ‘ležeće policajce‘ iz svoje ulice, stigli su i problemi sa zakonom. Stigla je kazna u iznosu od 500 američkih dolara ‘za kopanje bez dozvole‘ i prijava za ‘uništavanje gradske imovine‘.
Loše mišljenje o 'ležećim policajcima' ima i Philip Desmonde, političar i vijećnik u Cornwallu na jugozapadu Velike Britanije koji je otvorio pitanje funkcionalnosti ležećih policajaca.
‘Uspornici, prepreke ili ležeći policajci, kako god ih zvali, smatram da ih trebamo ukloniti s naših prometnica. Uveli smo ih da bi kontrolirali brzinu što je važno i pohvalno, ali čine preveliku štetu zdravlju ljudi. Oni su opasnost za zdravlje ljudi jer se vozači ispred njih zaustavljaju i ponovo daju gas te ispuštaju veliku i nepotrebnu emisiju štetnih plinova. Rješenje su radari, bolja signalizacija i veće kazne, a ne fizičke prepreke. Mislim da je krivo što sve odluke prepuštamo policiji i prometnim stručnjacima, u raspravu bi svakako trebali uključiti naučnike i ekologe", završio je Desmonde.