Izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius priznao je da nije zadovoljan odlukom o proizvodnji AMG One hiperautomobila, rekavši da je nadzorni odbor proizvođača automobila morao biti "pijan" kada je donio odluku.
Njemački proizvođač automobila prvi je put predstavio automobil na sajmu automobila u Frankfurtu 2017. godine.
Dospio je na naslovnice zbog hibridnog pogonskog sklopa iz Formule 1 koji koristi 1,6-litreni V6 s turbom i dva elektromotora na prednjoj osovini. Sve u svemu, očekuje se da će proizvodna verzija imati preko 1000 KS, piše Autoklub.
Iako sve ove specifikacije na papiru zvuče sjajno, zapravo se dovođenje AMG One "na cestu" pokazalo iznimno teškim. Odgođeno je u brojnim prilikama, a isporuke kupcima tek trebaju započeti.
“Tim u AMG-u i High Performance Powertrain Formula 1 došao nam je prije otprilike četiri godine i rekao 'imamo sjajnu ideju, ugradimo motor Formule 1 u cestovni automobil'", rekao je Källenius za Autocar u nedavnom intervjuu. “Morat ću se vratiti da provjerim zapisnik sastanka, ali siguran sam da smo bili pijani kad smo rekli da.”
Jedan od problema koji je Mercedes morao prevladati bio je usklađivanje pogonskog sklopa s WLTP standardima emisije koji zahtijevaju korištenje filtera za čestice benzina. Dok je s predstavnicima medija razgovarao o automobilu u Monaku, Källenius je dodao da proizvođač automobila ima vijesti o AMG One koje će objaviti “za nekoliko sedmica”.
Voditeljica marketinga Bettina Fetzer, također je za Autocar rekla da će Mercedes podijeliti "vrlo iskren dokumentarac" o napretku projekta.
Samo 275 primjeraka Mercedes-AMG One je predviđeno za proizvodnju, a svaki od njih će koštati oko 2,27 miliona eura.