Magazin

U Britaniji prvi put u 14 godina poskupio McDonald'sov cheeseburger

Cijena McDonald'sovog cheeseburgera u Velikoj Britaniji podignuta je prvi put u 14 godina. Razlog za podizanje cijene je veći pritisak na troškove. 

Lanac brze hrane rekao je da će brojni artikli u njegovim restoranima u Velikoj Britaniji koštati između 10 i 20 penija više. Cijena cheeseburgera porasla je s 99 penija na 1.19 funti, javlja BBC.

Izvršni direktor McDonald'sa u Velikoj Britaniji i Irskoj Alistair Macrow je u mailu klijentima rekao da se kompanija suočava s teškim izborima po pitanju svojih cijena. 

"Razumijemo da bilo kakvo povećanje cijena nije dobra vijest, ali smo odgađali i minimizirali te promjene koliko god smo mogli", rekao je.

No neke će se cijene i dalje razlikovati u različitim restoranima jer nekima upravljaju primatelji franšize, koji mogu odrediti cijene na temelju preporuka McDonald'sa. Da je cijena McDonald'sovog cheeseburgera rasla u skladu s inflacijom, sada bi koštao 1.42 funte. McDonald's ima više od 36.000 restorana u više od 100 zemalja.

U utorak je saopćeno da tvrtka razmatra hoće li dodati više sniženih opcija jelovnika jer su povećani troškovi života, osobito u Evropi, doveli do toga da kupci s nižim primanjima kupuju jeftinije artikle i manje velikih kombiniranih menija.

Odluka o poskupljenju pojedinih artikala došla je nakon što je McDonald's izvijestio o skoku globalne prodaje od 9.7 posto u tri mjeseca do kraja juna, u usporedbi s istim razdobljem lani.

Također, poskupjet će McDonald'sov doručak, kafa i McNuggetsi. Kompanije širom svijeta suočene su s pritiscima troškova i zato povećavaju cijene svojih proizvoda.