IT

Facebook gasi shopping uživo kako bi se koncentrirao na – Reelse

Facebook gasi shopping uživo, livestream koji tvorcima sadržaja dozvoljava prijenos uživo i prodaju proizvoda publici. Opcija će u penziju otići 1. oktobra ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse.

'Kako se potrošačke gledateljske navike prebacuju na kratki video, na Facebooku i Instagramu mijenjamo fokus na Reelse, Metin proizvod za kratke videe', pišu iz Mete. Valja naglasiti da, iako shopping uživo nestaje s Facebooka, on ostaje aktivan na Instagramu, objašnjava Verge.

Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao još jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influenserima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana saradnika. Facebook je opciju isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Iako shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma - čak je i TikTok objavio da u SAD i Evropi gasi sličnu funkciju.

Gašenje shoppinga uživo demonstrira da Facebook sve više naginje prema formatu kratkog videa kojeg je popularizirala kineska konkurencija. Facebook čak razmišlja pretvaranju platforme u algoritmom pogonjen sistem - nešto slično TikToku. Sličan scenarij imamo i na Instagramu gdje su svi videi postali dio Reelsa.

Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučila ublažiti nagli korak prema 'tiktokizaciji'.