Magazin

Sedam miliona dolara za 30 sekundi: Ovo su najzanimljivije reklame sa Super Bowla

Posebna zabava na Super Bowlu su reklame s obzirom na to da svake godine milioni dolara budu utrošeni za nekoliko minuta oglašavanja na najgledanijem sportskom događaju u SAD-u. Ove je godine 30 sekundi oglašavanja stajalo između šest i sedam miliona dolara. U nastavku donosimo koje su najzanimljivije reklame sa Super Bowla.

Troškovi oglašavanja ne uključuju novac potreban za izradu reklama. U većini se njih nalaze i velike glumačke i muzičke zvijezde koje je također trebalo skupo platiti. U nastavku možete pogledati neke od najzanimljivijih reklama s ovogodišnjeg Super Bowla.

Hit reklame sa Super Bowla: Dunkin' Donuts

Popularni američki lanac trgovina krafni Dunkin' Donuts odlučio je za svoju reklamu angažirati poznatog glumca Bena Afflecka. Koji glumi radnika u restoranu. Iznenađenje reklame je Jennifer Lopez koja dolazi na "drive thru" gdje radi Affleck.

Pop Corners

Pop Corners je odlučio ponovo spojiti zvijezde kultne serije Breaking Bad. Walter White i Jesse Pinkman u ovoj "epizodi" prodaju svoj vrhunski proizvod - kukuruzni čips.

Pepsi Zero Sugar

Pepsi Zero Sugar je imao dvije reklame tokom Super Bowla, a obje su imale istu ideju - treba li vjerovati glumačkim preporukama. Ili je to samo još jedan primjer njihove dobre glume? U jednoj reklami glumio je Ben Stiller, a u drugoj Steve Martin. 

Peacock

Peacock je novu seriju Poker Face najavio na zanimljiv način, uz pomoć glavnog lika u seriji Charlie, koji uvijek zna kada neko laže. Pa tako navodi primjere kako se laže u reklamama upravo za Super Bowl.

E.l.f. cosmetics

Jennifer Coolidge ponovno je pokazala da je ikona, ovaj put u reklami za e.l.f. kozmetiku, odnosno za njihov Power Grip primer. "Moj bože, kao da sam došla s mora. Izgledam kao dupin. Kao beba dupina!" govori glumica. I zatim se oglašava poput morskog sisavca.

Podsjećamo, u poluvremenu Super Bowla nastupila je pop zvijezda Rihanna. Pjevačica je nakon nastupa potvrdila da je drugi put trudna. Za vrijeme nastupa nekoliko puta je dodirnula trbuh. Zbog toga su korisnici Twittera objavili hrpu reakcija, a platforma je pala na 20-ak minuta.