Nekada kada je u pitanju dizajn, manje je više. Barem, tako tvrdi Meta, kompanija iza Facebooka, koja je objavila svoj osvježeni logo za ovu društvenu mrežu.
Prema blog postu kompanije, u srijedu, 20. septembra, nove promjene uključuju tamniju nijansu plave i sitne preinake na malom slovu "f".
U postu, Meta pojašnjava da su ove promjene dio strategije za "osvježavanje dizajna Facebook logotipa, čineći ga odvažnijim i upečatljivijim."
Kompanija naglašava da je tamnija plava boja odabrana kako bi se "f" više istaklo, a dizajn učinio "vizuelno dostupnijim".
Imajući u vidu činjenicu da Facebook ima više od 2 milijarde dnevnih aktivnih korisnika, ova promjena može djelovati nebitno, ali nije beznačajna.
Svaka izmjena koju Meta unese bit će odmah primjetna ogromnom broju korisnika, što objašnjava zašto su izmjene na logotipu suptilne, a ne radikalne.
Pored promjena na logotipu, Meta je ažurirala i natpis Facebooka.
"Koristili smo naš prilagođeni font, Facebook Sans, da redizajniramo natpis i logotip, kako bismo postigli konzistentnost i poboljšali ukupnu čitljivost na platformi", ističe Meta.
Također, ažurirana je i paleta boja, kao i dizajn Reakcija na platformi. Meta napominje da su nove boje dizajnirane tako da omoguće "veći emotivni odziv" i da se prilagode "raznim potrebama korisnika".
Ovo je samo prva faza u nizu promjena koje Meta planira u okviru obnove vizuelnog identiteta Facebooka. Prema riječima kompanije, treba očekivati dalje promjene u budućnosti.