Gaming

Electronic Arts nije odustao od ubacivanja reklama u igre. Sada to rade na perfidan način

Voditelj Electronic Artsa poručio je investitorima da tvrtka interno istražuje načine kako da u svoje igre smisleno ubaci promotivni sadržaj iliti reklame.

Electronic Arts ima dugačku povijest ubacivanja reklama u svoje igre. Davno su u Burnout Paradise tako ubacili postere iz predsjedničke kampanje Barracka Obame, a u recentnije su doba pokušali ugurati reklame za Amazonovu seriju The Boys usred mečeva u UFC igri.

Reakcija igrača na ovaj zadnji pokušaj nije bila dobra te su se iz Electronic Artsa malo primirili oko ubacivanja reklama u igre. Ipak, ne računajte na to da su odustali.

Govoreći na sastanku za investitore, voditelj Electronic Artsa Andrew Wilson izjavio je kako oglašavanje u igrama vidi kao značajan način za ostvarivanje financijskog rasta te da tvrtka ima interne timove koji razmišljaju o načinima implementacije reklama u igre.

Wilson pritom spominje kako bi to bile “promišljene” implementacije, što sugerira da traže načina kako dostaviti reklame koje neće naljutiti igrače, tj. kupce koji ne žele da im reklame iskaču u igrama koje su platili.

Dosadašnji primjeri pokazali su kako su igrači izrazito protiv toga da im reklame na bilo koji način prekidaju igru (kako to tradicionalno funkcionira u TV prijenosima nekih događaja). Međutim, znatno je manje prigovora na prikriveno oglašavanje – na primjer kad u starim Need For Speed Underground igrama vidite postere za Burger King ili kad Kojima u Death Strandingu pred igrača stavlja energetsko piće Monster.

Međutim, to su relativno nevine suradnje naspram onih kakve bi Electronic Arts vjerovatno htio imati. Ideja im je vjerovatno takva da imaju dinamične reklame unutar igre, koje bi se svakom igraču različito servirale prema njegovim preferencijama i profilu. Samo moraju naći načina kako da to implementiraju bez da publika razvije strah od gubitka privatnosti tokom igranja igara.