Udahnuvši neobičan novi život u stari žanr, "Sugar" stvara otvorene veze s detektivskim filmovima iz 1940-ih i 50-ih godina, sa Colinom Farrellom kao modernim privatnim detektivom sa slučajem koji ga vuče kroz šašavo podzemlje Hollywooda. Ipak, čak i taj opis opovrgava seriju s neočekivanim obratima, na način koji će sigurno izazvati podjele, ali ima koristi od svog istinskog osjećaja iznenađenja i otkrića.
Ostale recenzije:
“Ne volim povređivati ljude”, razmišlja Farrellov John Sugar, koji često pripovijeda priču, što ga ne sprječava da to čini vrlo učinkovito kada je potrebno.
Nakon kratkog uvoda, koji ga karakterizira kao snalažljivog i majstora jezika, Sugaru prilazi filmski mogul (James Cromwell) koji pokušava pronaći njegovu nestalu unuku. Slučaj vodi detektiva na odiseju koja svjesno nalikuje staroj priči o Raymondu Chandleru, onakvoj u kojoj su svojedobno mogli glumiti Humphrey Bogart ili Robert Mitchum. (U slobodno vrijeme Sugar gleda stare filmove, što je očiti znak inspiracije serije.)
Potraga dovodi Sugara u kontakt sa sjajnom sporednom postavom koja uključuje Amy Ryan, Kirbyja, Natea Corddryja, Annu Gunn i Dennisa Boutsikarisa. Ipak, Farrell snosi najveći dio tereta kao vrsta umorna od svijeta koja skriva veliku tajnu.
Seriju je kreirao Mark Protosevich (ostali producenti uključuju Farrella i Simona Kinberga), osam epizoda obično traje nešto više od 30 minuta svaka, dočaravajući oskudni osjećaj rane crno-bijele detektivske serije koju "Sugar" također oponaša.
Spremajući se za nadolazeću Maxovu seriju i povratak ulozi Pingvina iz "The Batmana", Farrell pretvara Sugara u uvjerljivu, tajanstvenu figuru. Te kvalitete donekle zasjenjuju središnje pitanje svojeglave mlade unuke, koja prvenstveno služi kao izgovor za gledanje Sugara kako radi – prebira po ljigavom, prljavom rublju u hollywoodskom stilu – bez potrebe da se zapravo pokreće narativ.
Doduše, oni koji mogu identificirati isječke iz starih filmova vjerojatno će više uživati u "Sugar" nego neko ko nikada nije vidio "Double Indemnity" ili druge primjere film noira iz tog razdoblja. No, čak i neupućene trebale bi privući ćudljiva atmosfera, zagonetan stil i spremnost serije na rizik na način koji nagrađuje strpljenje publike.
Usred poplave sadržaja na streamingu, ponekad je jednostavno zadovoljstvo naići na nešto što poznato čini originalnim. Sugar nije besprijekoran, ali slatkoća tog osjećaja, uz frazu iz određenog starog filma, čini se kao stvar od koje su snovi napravljeni.