češki adut

Škoda Kodiaq RS: Moćni sportski SUV sa 265 KS

Škoda je prije nekoliko sedmica počela s prodajom novog Kodiaqa, a češka firma sad predstavlja vrhunac ponude moćnog SUV-a, Kodiaq RS s novim 2.0 TSI EVO benzinskim motorom koji razvija 195 kW (265 KS).

Osim što je postojeća ponuda izvedbi kod Kodiaqa iznimno široka jer su uz benzinske i dizelske modele nude i mild te plug-in izvedbe, sada nam dolazi i Kodiaq RS, odnosno najsnažnija izvedba.

2.0 TSI benzinski motor u novom Kodiaqu RS nudi najveću snagu od 195 kW (265 KS), što je povećanje od 15 kW (20 KS) u odnosu na prethodni model, uz najveći okretni moment od 400 Nm.

Distribucijom okretnog momenta na sva četiri kotača upravlja serijski 7-stupanjski DSG mjenjač, a Kodiaq RS također uključuje Dynamic Sound Boost koji dodatno naglašava dojmljivi zvuk motora.

Sa sjajno crnim vanjskim detaljima koji se protežu sve do D-stupa, sportska verzija Kodiaqa odmah je prepoznatljiva kao član Škodine RS porodice.

Specifičan vanjski izgled naglašen je sportskim branicima i vodoravnom svjetlosnom trakom na prednjoj masci.

Standardni 20-inčni aluminijski naplatci Elias imaju polirani crni finiš i nude se sam za RS.

S obzirom na veličinu te performanse, Kodiaq RS ima iznimne kočnice, a verzija sa sedam sjedala dolazi s čeljustima s dva klipa na prednjoj osovini, svi diskovi su ventilirani.

Kodiaq RS dolazi sa sveobuhvatnom standardnom opremom uključujući LED Matrix prednja svjetla s animiranim efektom dobrodošlice i funkcijom skretanja, kao i LED stražnja svjetla s animiranim pokazivačima, povezana crvenom ukrasnom trakom.

KESSY Advanced sistem, koji uključuje Open On Approach i Walk Away Locking, također dolazi kao standard, kao i poboljšani DCC Plus Dynamic Chassis Control, koji proširuje raspon karakteristika prigušenja.

DCC Plus nudi 15 postavki u rasponu od udobne do sportske i kontinuirano prilagođava amortizere.

Vozačima omogućava odabir između Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual i Snow načina vožnje, svaki s odgovarajućim elektroničkim podešavanjem amortizera, a nudi se i Off-Road režim.

Veliki međuosovinski razmak osigurava prostranu unutrašnjost, a standardni zvučni sistem Canton osigurava izvrsno zvučno iskustvo u RS-u.