BMW je ukinuo V12 i V10 motor, ali dalje od toga neće ići.
U intervjuu za Automotive News, šef razvoja BMW-a Frank Veber izjavio je:
"Nastavit ćemo nuditi V-8".
Objasnio je da elektrifikovani šestocilindrični motor ne može u potpunosti zamijeniti snažni V8 u na tržištima u SAD-u i Bliskom istoku. Vođa istraživanja i razvoja tvrdi da, premda smanjeni hibridni pogonski sklop daje otprilike iste performanse i ubrzanje, kupcima se sviđa glatkoća, zvuk i osjećaj V8 motora.
Propisi o emisijama znatno su blaži u SAD-u i na Bliskom istoku nego u Evropi. Moglo bi doći vrijeme kada će veći BMW-i imati V8 motor u Americi, ali ne i u 27 zemalja Evropske unije. Na primjer, BMW 760i se ne prodaje u EU osim ako se ne odlučite za blindirani i daleko skuplji specijalni model serije 7 Protection.
Veber nije spomenuo koji će budući modeli imati 4,4-litrene V8 motore, ali nije teško pretpostaviti da će to biti novi X5, X6 i X7, prenosi RevijaHAK.
Očekuje se da će tri luksuzna SUV-a zadržati osam cilindara u SAD-u. Ecropljani, pak, dobivaju trocilindrične BMW-e s malenim 1,5-litrenim turbobenzinskim motorima.