Puni Gas

Alfa Romeo se vraća u velikom stilu: U planu dva nova SUV-a i limuzina visoke klase

Alfa Romeo će izbaciti dva nova SUV-a i jednu limuzinu u rangu iznad Giulije i Stelvia, kako je nagovijestio izvršni direktor Jean-Philippe Imparato. Modeli, za koje se očekuje da će biti predstavljeni 2027., ciljat će na BMW X5, X6 i Seriju 7, signalizirajući povratak Alfa Romea u veliki segment kao premium proizvođača automobila, piše AutoKlub.

U razgovoru za AutoWeek, Imparato je otkrio svoje namjere da ponudi nove modele. “Nisam nikome prije rekao, ali budući da želimo biti globalna premium marka Stellantisa i budući da svi u svijetu poznaju našu marku, želim na tržište izbaciti vrhunski SUV,” rekao je šef Alfe. "Kako ćemo to tačno oblikovati, drugo je pitanje, ali iznad modela D-segmenta (srednje veličine) bit će i automobil E-segmenta (veliki) s vrlo visokim performansama".

Alfa Romeo jedna je od tri premium marke Stellantisa, uz Maserati, i u manjoj mjeri - DS Automobiles. Stoga je logično da italijanski proizvođač automobila mjeri konkurente poput Mercedes-Benza i BMW-a koji nude znatno širi asortiman proizvoda. Imparato je to potvrdio rekavši: "Idemo na najprofitabilniji segment, ciljajući modele poput BMW-ovih X5, X6 i serije 7".

Novi modeli morali bi konkurirati "uhodanim" njemačkim rivalima, što bi se moglo pokazati iznimno teškim. Zanimljivo je da je Imparato spomenuo BMW-ovu Seriju 7, a ne Seriju 5 koja bi imala više smisla kao rival nasljednika Alfe Romeo 166 i njezinih prethodnika koji su davno ukinuti.

Alfa je već ranije pričala o većim modelima, a raniji planovi za limuzine i SUV-ove temeljene na Giorgio arhitekturi su ukinuti. Danas Alfa Romeo pokriva D-segment s Giuliom i Stelviom, u kojem su također BMW Serija 3 i X3. Također se sprema za ulazak u luksuzni sub-kompaktni segment s potpuno novim Tonaleom, dok je za skoru budućnost potvrđen još manji potpuno električni crossover.

Počevši od 2027., italijanska marka će predstavljati samo električne modele, što znači da će i pridošlice o kojima pišemo biti EV-ovi.

Oni bi mogli usvojiti STLA Medium ili STLA Large arhitekturu namijenjene EV-ovima koje je prošle godine najavio Stellantis kao dio svoje strategije elektrifikacije. STLA Medium dizajniran je za premium vozila dužine između 420 do 500 cm, a STLA Large dizajniran je da podupire vozila s pogonom na sva četiri kotača dužine između 480 i 550 cm.