Provjeri. Promisli. Prijavi

Amber Alert pokreće veliku kampanju: U Evropi svake godine nestane 300.000 djece

Za ovogodišnji Međunarodni dan nestalne djece, Amber Alert Europe pokreće evropsku kampanju za usmjeravanje roditelja tokom nestanaka djece naziva ''Provjeri. Promisli. Prijavi'', objavila je hrvatska policija.

Inicijativa, namijenjena roditeljima i skrbnicama, pruža opsežan vodič korak po korak o tome što učiniti te što očekivati kada im dijete nestane.

Kampanja će započeti istovremeno u 16 zemalja i na 14 jezika, a predvode je ministarstva unutrašnjih poslova, nacionalne policije i vodeće neprofitne organizacije posvećene zaštiti djece u Evropi, s time da će svaka uključena zemlja angažirati svoje najvažnije resurse i stručnjake kako bi osigurala da informacije dosegnu što veći broj roditelja i skrbnika.

Naziv kampanje, dodaje policija, sažima njene temeljne savjete, a to su "provjeri" kako bi potvrdio odsutnost djeteta, "promisli" kako bi se prisjetili ključnih detalja i procijenili situaciju te "prijavi" u cilju brzog nestanka djeteta.

"Svake godine u Evropi nestane 300.000 djece. Kampanja 'Provjeri. Promisli. Prijavi' ključna je prekretnica u našim stalnim naporima da zaštitimo djecu i podržimo porodice u kriznim vremenima", kazao je Frank Hoen, predsjednik i osnivač Amber Alert Europe.

Hoen je istaknuo da je cilj kampanje skratiti vrijeme od prijave gubitka djeteta do pronalaska i povećati šanse za siguran i brz povratak nestale djece u njihovim domovima.

Naglašavaju kako pravovremeno reagiranje i obavještavanje policije i odgovornih institucija može značajno pridonijeti smanjenju broja nestale djece te da je nestanak djeteta važno prijaviti odmah, a pritom ne čekati da prođe 24 sata. Dodaju i da MUP potiče sve građane da se uključe u podizanju svijesti o sigurnosti djece i podrže ovu važnu inicijativu.

Međunarodni dan nestale djece obilježava se od 1983. godine svakog 25. maja, čime se javnosti skreće pažnju te senzibilizira javnost na problematiku nestale i zlostavljane djece, podsjeća Hina.