nogometni savez bih

Bliži se licenciranje klubova za iduću sezonu. Jedan je kriterij posebno zahtjevan

U prostorijama Nogometnog saveza Bosne i Hercegovine u Sarajevu danas je održan seminar o licenciranju klubova za sezonu 2024/2025. na kojem su obuhvaćeni sportski, infrastrukturni, administrativni i pravni kriteriji u postupku licenciranja.

Generalni sekretar NSBiH, Adnan Džemidžić, otvorio je seminar izražavajući zadovoljstvo zbog prisustva predstavnika svih premijerligaških klubova, objavio je NSBiH.

Klupski fudbal

Naglasio je važnost licenciranja kao instrumenta za unapređenje kvaliteta klupskog fudbala.

Predavači na seminaru su bili Darko Ljubojević, Nihad Hodžić, Jasmin Baković i Lejla Hamza-Salihović.

Putem videolinka se iz Zagreba javila Iva Projkovska, predstavnica Analyticoma koja je imala prezentaciju o My Comet platformi putem koje će predstavnici klubova dostavljati dokumente o licenciranju.

Predsjednik Prvostepene komisije za licenciranje Ivica Đogić je o današnjem događaju rekao:

„Pravovremeno smo organizirali ovaj seminar i drago mi je što su predstavnici svih klubova Premijer lige bili tu danas.

Također su prisustvovali i članovi Prvostepene i Drugostepene komisije za licenciranje.

Seminar je odrađen uspješno, profesionalno i vjerujem da su predstavnici klubova zadovoljni jer će im neke stvari olakšati rad i biti im od koristi u postupku licenciranja za narednu sezonu.

Činjenica je da idemo naprijed i da se stvari konstantno nadograđuju u korist klubova. Nastavljamo dalje sa radom i sa ciljem da kontinuirano podižemo nivo kvaliteta našeg elitnog fudbalskog takmičenja.“

Predstavnik aktuelnog bh. prvaka Zrinjskog Darko Marić je izjavio:

„Zadovoljni smo onim što su nam eksperti iz različitih oblasti prezentirali danas. Istakao bih da sa svima njima, kao i sa administracijom NSBiH imamo veoma korektnu saradnju.

Dobili smo i nove upute koje se tiču slanja same dokumentacije. Od sada ćemo umjesto poštom, koristiti My Comet sistem za dostavljanje dokumenata što će klubovima sigurno olakšati rad i uštedjeti na vremenu.

Olakšan proces

Tako da svake godine imamo neka olakšanja u samom procesu što sigurno mnogo znači administrativcima u svim klubovima Premijer lige.“

Kroz analizu sportskih, infrastrukturnih, administrativnih i pravnih kriterija, seminar je pružio dragocjen uvid u proces licenciranja klubova.

Svi učesnici su imali priliku postavljati pitanja i razmjenjivati iskustva, što je doprinijelo interaktivnosti i dubljem razumijevanju svih aspekata licenciranja.

Posebno će biti organizovan seminar na kojem će biti obuhvaćen i finansijski kriterij, koji je ujedno i najkompleksniji u postupku licenciranja klubova.