obišli svijet

Električnim Nissanom od Sjevernog do Južnog pola

Ariya električni SUV vukao je prikolicu opremljenu turbinom na vjetar i solarnim panelima kako bi zadovoljio neke od potreba za punjenjem na ruti

Mnoga djeca ovih dana razmišljaju o Sjevernom polu, uostalom, odatle (ili iz okoline) bi trebao doći Djed Mraz. Čak i ako se često sumnja u njegovo postojanje. Ali ko zaista dolazi sa Sjevernog pola je britanski par avanturista. Iako su nedavno došli sa Južnog pola, jer su tamo putovali za deset mjeseci, od pola do pola.
I (barem lokalno) sa manje emisije CO2 od Djeda Mraza i njegovih sobova, jer su njihove saonice bile modificirani Nissan Ariya. S njim su Chris i Julie Ramsey prešli ukupno preko 30.000 kilometara isključivo na električni pogon.

Njihova avantura vodila je njih dvoje - od pole positiona do pole positiona, da tako kažem - kroz široku lepezu krajolika i uslova u Sjevernoj, Centralnoj i Južnoj Americi prije nego što su krenuli u posljednji dio Antarktika. Prvi put ikad ovakva ekspedicija je uspješno završena automobilom.

Potpuno električno vozilo za ekspediciju, opremljeno pogonom na sve kotače zvanom e-4ORCE, s lakoćom je savladavalo velike udaljenosti na neravnom terenu na ekstremnim temperaturama i na velikim visinama, a pogonski sklop i baterija bili su potpuno standardni. Osim toga, Ariya je opremljena 39-inčnim BF Goodrich gumama od strane Arctic Trucks-a, stručnjaka za polarnu mobilnost.

Ariya električni SUV vukao je prikolicu opremljenu turbinom na vjetar i solarnim panelima kako bi zadovoljio neke od potreba za punjenjem na ruti.

Chris i Julie Ramsey započeli su planiranje ekspedicije još 2017. godine nakon što su završili Mongol Rally u svom Nissan LEAF-u - prvi put kada je korišten električni automobil koji je učestvovao u izazovu od 10.000 kilometara. Shvatili su koliko interesovanja može izazvati ovakva ekspedicija sa električnim automobilom i koliko je važna dobra infrastruktura za punjenje. Njih dvoje su se složili da bi obilazak od pola do pola bio krajnji izazov i proveli svoj plan u djelo u saradnji sa partnerima koji isto misle.

Pa ipak pišemo pismo Djedu Mrazu - tražeći bolju infrastrukturu za punjenje. I o većoj transparentnosti i poštenju kada je u pitanju elektromobilnost.