suzuki

Elektrificirani benzinski motori u dvije varijante stigli na tržište

Počelo je sa blagim hibridnim sistemom, 1,4-litarskim četvorocilindričnim turbomotorom sa pomoćnom snagom

Japanci su već prošli kroz čitav niz razvojnih faza od kada je bio jedan od prvih kompaktnih SUV-ova koji se pojavio u Evropi 1988. godine. Bio je to sa troja, zatim sa petoro vrata, pa kabriolet i također sa sedam sedišta. U 2015. godini, Suzuki je postavio temelje za aktuelnu, isključivo verziju modela sa petoro vrata. 2018. dizel je izbrisan iz portfelja motora.
Od tada, Suzuki se oslanja na elektrifikaciju bez odustajanja od jedne od svojih osnovnih karakteristika - pogona na sve točkove, koji je dugo bio elektronski kontrolisan.
Počelo je sa blagim hibridnim sistemom, 1,4-litarskim četvorocilindričnim turbomotorom sa pomoćnom snagom na bazi 48-voltnog električnog sistema, u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim mjenjačem i 129 KS. Potom je uslijedio potpuno hibridni pogonski sklop, nazvan Strong Hybrid. Kombinira 1,5-litarski atmosferski benzinski motor (bez punjenja) sa 102 KS i elektromotor sa 33 KS. Ovo rezultira izlaznom snagom sistema od 115 KS. Ovaj pogon je kombinovan sa šestostepenim automatizovanim ručnim menjačem.

Tehnički podaci:
Motori: 1,4 l MHEV, 1,5 l FHEV
Snaga: 115, 129 KS
Mjenjač: 6 G ručni/automatski.
Pogon: prednji/na sve točkove
Cijena: od 24.990 eura