NOVI IZGLED

Suzuki redizajnirao popularni crossover Vitaru, ovo su noviteti

Devet godina od uvođenja na tržište i pet godina nakon posljednjeg redizajna Suzuki je još jednom redizajnirao svoj popularan crossover Vitaru. Ovoliko dug “staž” na tržištu jasno govori u prilog popularnosti ovog modela, pa nas ne iznenađuje što nismo dobili novu generaciju evropske Vitare.

Suzuki još uvijek, očito smatra da je automobil dovoljno svjež pa su i ovoga puta promjene minimalne te se uglavnom svode na redizajn prednjeg dijela, novi Infotainment sistem i sigurnosne sisteme koje je Suzuki morao ugraditi zbog EU propisa.

Iako automobil i dalje izgleda vrlo prepoznatljivo, prednji dio mu je potpuno redizajniran. Prednji odbojnik je sada jednostavniji, maska modificirana, a svjetla modernija. Promijenjen je i donji usisnik koji sada izgleda masivnije u crnoj sjajnoj boji. Suzukijevi dizajneri dodali su i novi set "aerodinamički oblikovanih" aluminijskih točkova i dvije nove opcije boja. Stražnji dio nije prikazan na fotografijama, pa pretpostavljamo da vjerojatno ostao isti.

Ni interijer nije previše diran. Tu je i dalje dobra stara analogna ploča s instrumentima, no automobil je dobio novi infotainment sistem s 9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Sistem podržava USB, Bluetooth i Wi-Fi povezivanje te je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto tehnologijom. Vitara, po prvi put, dobiva i pristup Suzukijevoj aplikaciji uz koju se, s pomoću mobilnog telefona, mogu saznati određene informacije i pratiti lokacija automobila.

Zbog evropskih propisa tu su i neke nove sigurnosne tehnologije. Vitara je tako dobila sistem za upozorenje na prekoračenje brzine, poboljšani sistem za pomoć pri kočenju s radarom i kamerom, sistem za nadzor vozača, adaptivni tempomat i sistem pomoći za držanje u voznoj traci.

U pogledu pogona, ništa se ne mijenja. Osnovna varijanta je i dalje dobro poznati 1,4-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji razvija 129 KS. On je, kao i do sada, opremljen blagim hibridnom sistemom od 48 V, a snagu na točkove prenosi putem ručnog mjenjača sa šest brzina.

Osim ovog pogona i dalje je dostupan i klasični hibrid koji kombinira atmosferski 1,5-litreni motor sa 101 KS s električnim motorom od 33 KS za ukupnu snagu sistema od 116 KS. Ova izvedba ima automatski mjenjač sa šest brzina. Obje verzije motora nude se s prednji pogonom i s pogonom na sve točkove.

Obnovljena Suzuki Vitara stići će u evropske prodajne salone početkom ljeta. Cijene još nisu objavljene.