DIZAJNERSKE PROMJENE

Kia uradila facelift svog električnog SUV EV6. Dobio i novu bateriju

Prerađena Kia EV6 predstavljena je jučer u Južnoj Koreji. Uz razne modifikacije eksterijera i interijera, električni SUV također je dobio i novu bateriju.

Najznačajnije dizajnerske promjene doživio je prednji dio novog EV6. Kia je odustala od konvencionalnih prednjih svjetala još aktualnog modela u korist oštrih izduženih LED dnevnih svjetala i prednjih svjetala koja su sličnija onima na konceptima EV3 i EV4 i serijskom EV9.

Kijini dizajneri također su promijenili ostatak prednje strane SUV-a, uključujući odbojnik i masku. Ostatak vanjskog dizajna EV6 ostao je uglavnom nepromijenjen, osim novodizajniranih crnih i srebrnih točkova koji se nude u veličinama od 19 i 20 inča. Sa stražnje strane, jedna LED svjetlosna traka proteže se cijelom širinom automobila, zadržavajući njegov prepoznatljiv izgled.

U unutrašnjosti redizajniranog EV6 napravljeno je nekoliko promjena. Najznačajnija je ugradnja revidiranog zakrivljenog panoramskog zaslona na kojem se nalazi digitalna ploča s instrumentima i dodirni zaslon infotainment sustava. Kia je također redizajnirala dvokraki volan i dodala čitač otiska prsta kako bi registriranim vozačima omogućila pokretanje električnog vozila bez ključa. Dodani su i bežični Apple CarPlay i Android Auto.

Nova Kia EV6 sada omogućava i bežična ažuriranja za glavne elektroničke upravljačke sisteme. Tu je su i digitalni retrovizor te poboljšani head-up zaslon. Kia je također instalirala i novi navigaciju sa sistemom proširene stvarnosti.

Novost u autu je i Najnovija baterija Hyundai Motor Group od 84 kWh koja zamjenjuje dosadašnju od 77,4 kWh. Kia tvrdi da će modeli sa stražnjim pogonom i 19-inčnim točkovima imati doseg do 494 km što je povećanje za 19 kilometara. No ovaj podatak se odnosi za verziju namijenjenu korejskom tržištu tako da ćemo još morati pričekati na službene WLTP brojke koje bi mogle biti veće. Povećana baterija podržava 350 kW DC punjenje i može se napuniti od 10 do 80 posto za 18 minuta.

Što se motora tiče, sve ostaje isto. Standardni modeli sa stražnjim pogonom proizvode 229 KS i 350 Nm okretnog momenta, dok verzije s dva motora imaju 325 KS i 605 Nm. Kia je istaknula da je modificirala frekvencijski selektivne amortizere modela EV6 kako bi poboljšala udobnost vožnje. Također, motori su tiši, a karoserija čvršća.

Redizajnirani EV6 bit će lansiran na tržište u Koreji sljedeći mjesec. Cijene će započeti s 55,4 miliona korejskih wona (otprilike 37.500 eura) no u Evropi će one sigurno biti osjetno veće.