zvijer na točkovima

Ferrari 12Cilindri je novo remek-djelo iz Maranella

Namijenjen poznavateljima kultnog V12 motora, Ferrari 12Cilindri s 830 KS inspiriran je automobilima Ferrari Gran Turismo iz 1950-ih i 60-ih: uzbuđenja u vožnji 'uzgojena' na utrkama u kombinaciji sa svestranošću.

CIjena? Prava sitnica!

Postoji samo jedan lajtmotiv koji od 1947. oduševljava entuzijaste 'Propetog konjića': V12 s atmosferskim usisavanjem, smješten u sredini naprijed, prvi Ferrarijev motor koji je protutnjao kroz vrata tvornice u Maranellu.

Predstavljen danas javnosti i medijima uz spektakularnu pozadinu Miami Beacha (Florida, SAD) na proslavi 70. godišnjice Ferrarijevog dolaska na američko tržište, Ferrari 12Cilindri prirodna je evolucija tvrtkine beskompromisne filozofije pogonskog sklopa, koja se tokom desetljeća nastavila razvijati bez uvijek odstupajući od svoje izvorne DNK i temeljnih vrijednosti marke.

Ferrari je, što nije uobičajeno, otkrio i varijante Coupé s tvrdim krovom i Spider s otvorenim krovom u isto vrijeme, po cijeni od 395.000 eura odnosno 435.000 eura u Italiji.

Ferrari 12Cilindri je nadahnut legendarnim Grand Tourerima iz 1950-ih i 60-ih, utjelovljujući misiju Ferrari V12 dvosjeda postavljenog sprijeda sa svojom jednostavnom kombinacijom elegancije, svestranosti i performansi. Automobil predstavlja najnoviju evoluciju u ovoj krvnoj lozi i nastavlja to jedinstveno nasljeđe, podižući ga prema novim standardima u performansama, udobnosti i dizajnu.

Njegova silueta odiše sportskim duhom i klasom: jednostavne, ali skladne linije imaju integrirani aktivni aerodinamički uređaj koji jamči performanse bez premca, poklopac motora s prednjim šarkama koji uzdiže pogled na motorni prostor i dvije dvostruke ispušne cijevi koje su postale potpis Ferrarijevog 12-cilindrični automobili.

Motor Ferrarija 12Cilindri najnoviji je razvoj kultnog V12 koji je postavio temelje za legendu Maranella, u ovoj verziji razvija 830 KS i maksimalni broj okretaja koji raste do vrtoglavih 9500 okr./min. Impresivna krivulja snage osigurava da je 80 posto ukupnog okretnog momenta dostupno već pri samo 2500 okr./min., što rezultira trenutačnim ubrzanjem za maksimalni odziv papučice gasa i osjećajem beskrajne snage sve do crvene linije.